Δοκιμές αντοχής για τη νέα BMW 3 στην «Πράσινη Κόλαση»
Η 7η γενιά του μοντέλου κάνει τις τελευταίες δοκιμές σεταρίσματος στο Nordschleife - Οι τελευταίες πληροφορίες για τους κινητήρες και τις εκδόσεις.
Η επόμενη γενιά της BMW Σειράς 3 περνά τώρα από τα τελευταία, κρίσιμα στάδια δοκιμών στο Nordschleife. Παραδοσιακά, οι δοκιμές στην «Πράσινη Κόλαση» αποτελούν πραγματική δοκιμασία για όλα τα μοντέλα της BMW και όχι μόνον. Η πλήρης ανανέωση της ανάρτησης, του συστήματος διεύθυνσης, των αμορτισέρ και των φρένων, πρέπει να δοκιμαστούν εξαντλητικά πριν το αυτοκίνητο μπει στη γραμμή παραγωγής.
Η εξέλιξη της νέας BMW Σειράς 3 Sedan στοχεύει στην αναβάθμιση της σπορ αίσθησης. Το κέντρο βάρους είναι περίπου 10 mm χαμηλότερο από αυτό του προηγούμενου μοντέλου, η κατανομή βάρους ανά άξονα θεωρείται ιδανική στο 50:50, ενώ το συνολικό βάρος έχει μειωθεί κατά 55 kg. Η ακαμψία αμαξώματος και η έδραση της ανάρτησης – στοιχεία κρίσιμα για το σετάρισμα του συστήματος διεύθυνσης και τα επίπεδα θορύβων κύλισης – έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Όπως υπόσχεται η BMW, η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου έχει αναβαθμιστεί σημαντικά χάρη και στο μεγαλύτερο μετατρόχιο εμπρός και πίσω.
Σε επίπεδο κινητήρων, την παράσταση κλέβει ο ανανεωμένος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας. Είναι ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο παραγωγής BMW, χωρίς επιπτώσεις στην κατανάλωση που είναι περίπου 5% μικρότερη από του προκατόχου του. Ιδιαίτερη συμβολή σε αυτό έχει το εξελιγμένο, 8άρι κιβώτιο Steptronic. Επιπλέον, ένα φίλτρο σωματιδίων βελτιστοποιεί την διαχείριση καυσαερίων του νέου κινητήρα, ώστε να συμμορφώνεται με τα πρότυπα Euro 6d-TEMP.
Το πιο εξελιγμένο στοιχείο της ανάρτησης της νέας BMW Σειράς 3 Sedan είναι το καινοτόμο σύστημα απόσβεσης. Τα πρώτα ενεργά αμορτισέρ (lift-related dampers) που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο BMW λειτουργούν συνεχόμενα και προοδευτικά σε σχέση με την αντίστοιχη διαδρομή του ελατηρίου, ώστε όλοι οι κραδασμοί να εξουδετερώνονται ομαλά.
Τα ενεργά αμορτισέρ είναι στάνταρ εξοπλισμός της νέας BMW Σειράς 3 Sedan. Με ειδικό σετάρισμα αποτελούν επίσης τμήμα της σπορ ανάρτησης Μ, που επιπλέον είναι χαμηλωμένη κατά 10 mm, και συνδυάζεται με 18άρες ζάντες αλουμινίου και ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων εμπρός / πίσω. Για ακόμα πιο δυναμική συμπεριφορά, η νέα σπορ ανάρτηση Μ συνδυάζεται με το σπορ σύστημα διεύθυνσης Variable Sports Steering. Εκτός από υποβοήθηση διεύθυνσης Servotronic ανάλογη της ταχύτητας, αυτό διαθέτει και μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού.
Την ίδια στιγμή το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό της νέας BMW Σειράς 3 Sedan συνδέεται με το Dynamic Stability Control DSC, εξασφαλίζοντας ακόμη πιο ασφαλή συμπεριφορά στις γρήγορες καμπές, ενώ σε συνάρτηση με τις οδικές συνθήκες, αυτό μπορεί να ελέγχει προληπτικά την υποστροφή και υπερστροφή χωρίς παρέμβαση των φρένων. Το ενεργό μπλοκέ διαφορικό κατανέμει τη ροπή επιλεκτικά μεταξύ των πίσω τροχών. Έτσι, εμποδίζει την ολίσθηση σε ένα τροχό με μικρότερη πρόσφυση εξασφαλίζοντας παράλληλα την απεριόριστη χρήση της κινητήριας ισχύος.
Η BMW 3 7ης γενιάς θα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με τη σειρά 5. Οι κινητήρες θα ξεκινήσουν με έναν 3κύλινδρο 1,5 λίτρων γνωστό από τη MINI που θα φορά η 318. Η BMW υπόσχεται πως η 330i θα έχει το πιο ισχυρό 2-λίτρο που έχει παραχθεί ποτέ, αλλά ακόμα και στην έκδοση ντίζελ θα έχουμε αυξημένη ισχύ. Για παράδειγμα, αναμένουμε ότι η 318d θα έχει 163 ίππους αντί για 150.
Προβλέπονται επίσης δύο εκδόσεις M Performance, η M340i με 360 ίππους και η M340d με 326 ίππους, αμφότερες με σύστημα xDrive. Επιπλέον, η BMW σχεδιάζει εκδόσεις με κινητήρες 1.5 και 2.0 plug-in, καθώς και μια πλήρως ηλεκτροκίνητη για το 2020.