Διαρροή: Νέες BMW M3 Sedan και M4 Coupé
Πρώιμη αποκάλυψη για τις BMW M3 και M4, μια ημέρα πριν από την επίσημη πρεμιέρα.
Μετά από τα teaser των προηγούμενων ημερών και μια ημέρα πριν από την επίσημη πρεμιέρα που είναι προγραμματισμένη για αύριο, 23 Σεπτεμβρίου, οι πρώτες φωτογραφίες της νέας γενιάς των M3 Sedan και M4 Coupé διέρρευσαν στο διαδίκτυο αποκαλύπτωντας πλήρως το σχεδιασμό των δύο μοντέλων.
Όπως είχαμε γράψει, η τετράπορτη M3 και η δίπορτη M4 μοιράζονται τη μάσκα, τα φτερά και το αεροδυναμικό πακέτο. Μπροστά, πρωταγωνιστεί η μεγάλη γρίλια που φτάνει μέχρι χαμηλά στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, διακόπτωντας τη μεγάλη εισαγωγή αέρα που πλαισιώνεται από δύο μικρότερες για την ψύξη των φρένων. Έχουμε επίσης ένα ανθρακονημάτινο σπλίτερ, και δύο φουσκώματα στο καπό με ενσωματωμένες εσοχές.
Στο προφίλ βρίσκουμε τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου με νέα σχέδια, φουσκωμένα εμπρός και πίσω φτερά, νέους καθρέφτες με χαρακτηριστικό σχήμα M, ανθρακονημάτινες προεκτάσεις των μαρσπιέ και μια νέα εσοχή πίσω από τους εμπρός τροχούς που μοιάζει με προέκταση της δυναμικής γραμμής στο κάτω μέρος των θυρών.
Πίσω, ο σπορ προφυλακτήρας είναι κοινός και στα δύο μοντέλα, και περιλαμβάνει ένα μεγάλο διαχύτη πλαισιώμένο από ανθρακονήματα, τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και κάθετα τοποθετημένους ανακαστήρες στις δύο πλευρές του. Η οροφή είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα για χαμηλότερο κέντρο βάρους ενώ στην κορυφή της πίσω πόρτας υπάρχει και μια διακριτική αεροτομή. Η υπόλοιπη ουρά, διαφέρει στις M3 και M4 καθώς τα φώτα LED, το καπό και το πίσω παρμπρίζ προέρχονται από τις αντίστοιχες 3 Series και 4 Series.
Στο εσωτερικό της M4 Competition (μόνο για αυτό έχουμε εικόνα προς το παρόν) συναντάμε σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και ανθρακονημάτινες πλάτες, σπορ τριάκτινο τιμόνι, λεπτομέρειες από ανθρακονήματα στην κεντρική κονσόλα και ένα συνδυασμό από γαλάζιες, κίτρινες και μαύρες επενδύσεις.
Κάτω από το καπό των M3 Sedan και M4 Coupé έχει ήδη επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη πως θα βρίσκεται ένας εξακύλινδρος σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις "απλές" εκδόσεις το μοτέρ θα έχει ισχύ 480 PS ενώ στις ισχυρότερες Competition θα αποδίδει 510 PS και τα 650 Νm. Ο κινητήρας θα συνεργάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που θα στέλνει την κίνηση στον πίσω άξονα με τη βοήθεια διαφορικού περιορισμένης ολίσθισης, είτε με αυτόματο M Steptronic 8 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ενεργή εξάτμιση, ισχυρότερα φρένα και ελαστικά επιδόσεων με μεικτές διαστάσεις.
Περισσότερες πληροφορίες για τις ταχύτερες εκδόσεις των BMW 3 Series και 4 Series θα έχουμε αύριο, με την επίσημη διαδικτυακή πρεμιέρα.
[Πηγή: BMW Blog]