Dacia, παντρεύει το LPG με την ήπια υβριδική τεχνολογία
Η Dacia όχι μόνο δεν επαναπαύεται στην τεράστια επιτυχία των μοντέλων της, αλλά ετοιμάζεται για την επόμενη της κίνηση. Που θέλει τη συνύπαρξη του διπλού καυσίμου με την ήπια υβριδική τεχνολογία.
Δεν χωρά αμφιβολία πως η Dacia είναι μια από τις πλέον επιτυχημένες αυτοκινητοβιομηχανίες της εποχής μας. Διαθέτοντας μια πλήρη γκάμα, με επίκαιρα και value for money μοντέλα, που βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων των καταναλωτών.
Αδιαμφισβήτητα όμως η κίνηση-ματ της Dacia, αλλά και του Groupe Renault ευρύτερα είναι οι κινητήρες διπλού καυσίμου, βενζίνης και LPG. Που όχι μόνο χαρίζουν αυτονομία πέριξ των 1.300 km αλλά υπόσχονται ασυναγώνιστη οικονομία καυσίμου στην καθημερινή χρήση. Το κόστος του LPG στην Ελλάδα άλλωστε δεν ξεπερνά τα €0,80/lt.
Ως προς το χρονοδιάγραμμα, η Dacia θέλει να φέρει στην αγορά τις νέες αυτές εκδόσεις στα τέλη του 2025, αρχής γενομένης από το Duster
Στη σημερινή εποχή όμως, όλες οι εταιρείες, εξηλεκτρίζουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο το χαρτοφυλάκιό τους. Προς αυτή τη κατεύθυνση, η ρουμανική φίρμα ετοιμάζεται για το επόμενο βήμα της. Που θέλει την ήπια υβριδική τεχνολογία να «παντρεύεται» με το διπλό καύσιμο.
Με τις απαραίτητες φυσικά τροποποιήσεις στον 3κύλινδρο, 1.200άρη κινητήρα ECO-G του Ομίλου. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση για τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Ωστόσο, το επικρατέστερο σενάριο θέλει τον κινητήρα να συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία 12 και 48V. Με την εκτιμώμενη ισχύ να ξεκινά από τους 120 και να φτάνει έως τους 150 ίππους.
Συν τοις άλλοις, αναμένεται να υπάρχει πληθώρα επιλογών, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο EDC διπλού συμπλέκτη, με κίνηση τόσο στους εμπρός όσο και στους τέσσερις τροχούς. Ως προς το χρονοδιάγραμμα, η Dacia θέλει να φέρει στην αγορά τις νέες αυτές εκδόσεις στα τέλη του 2025. Με το Duster να γίνεται το πρώτο μοντέλο που θα πάρει το βάπτισμα του πυρός.