Dacia: Νέο Duster Eco-G 100, με υγραέριο/βενζίνη
Όπως και η Renault, η Dacia επωφελείται από το Σαλόνι των Βρυξελλών για να ανακοινώσει τον κινητήρα Eco-G 100, συμβατό με μόλυβδο και LPG.
Η Dacia, παρούσα μαζί με τη Renault στο Σαλόνι των Βρυξελλών, λανσάρισε ένα νέο κινητήρα που υφίστατο ήδη στη ρουμανική εταιρεία ως επιλογή καυσίμου: Με υγραέριο. Όμως, το νέο μοτέρ TCe Eco-G δεν βασίζεται πλέον σε ένα 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.6, αλλά στο 3κύλινδρο 1.0 TCe με τα 100 άλογα.
Όπως και με την παλιά έκδοση Eco-G, η βασική αρχή είναι το διπλό καύσιμο: GPL/βενζίνη. Για την περίπτωση μάλιστα, η φύσιγγα του υγραερίου καταλαμβάνει το χώρο της ρεζέρβας, αφήνοντας ανέγγιχτο το πορτμπαγκάζ.
Η τιμή όπως ανακοινώνει η Dacia δεν πρόκειται να επηρεαστεί σε σχέση του αμιγώς βενζινοκίνητου. Μόνο που στην Ελλάδα δεν την γνωρίζουμε, καθώς δεν εισήχθη ακόμη το 3κύλινδρο Duster 1.0 TCe των 100 PS.
Να σημειώσουμε ότι τον ίδιο bi-fuel κινητήρα θα φορέσουν και τα Sandero/Stepway, Logan και Logan MCV, αλλά αργότερα μέσα στο 2020.