Το crossover της Huawei περιλαμβάνει ακόμα και προτζέκτορα
Η Huawei και η SERES παρουσίασαν το Aito M9, το κοινό τους πόνημα, που διακρίνεται για τους μεγάλους χώρους και τις πολλές οθόνες στο εσωτερικό του.
Η κοινοπραξία Huawei και SERES είναι γεγονός, με τις δύο εταιρείες να παρουσιάζουν ένα εξαθέσιο, τεχνολογικά προηγμένο premium αυτοκίνητο.
Στην ουσία δεν μιλάμε για ένα συμβατικό εξαθέσιο αυτοκίνητο αλλά για ένα μοντέλο με έξι πολυτελή καθίσματα (σε τρεις σειρές) που δίνουν έμφαση στην άνεση με τις τέσσερις ατομικές μεγάλες οθόνες για τους ισάριθμους πίσω επιβάτες, είτε με τις δύο τεράστιες οθόνες με προτζέκτορα, μία στην πλάτη των μπροστινών καθσιμάτων και άλλη μία που έχει τη δυνατότητα να προεκτείνεται έξω από το αυτοκίνητο για προβολή σε ανοιχτό χώρο!
Εννοείται πως όλος ο ψηφιακός εξοπλισμός, όπως και τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης του κινεζικού πολυτελούς SUV, προέρχονται από τη Huawei, μιας και ο κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός συνεργάζεται με την επίσης κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία SERES.
H τιμή του ηλεκτρικού SUV της Huawei διαμορφώνεται κοντά στις €60.000 στην εγχώρια αγορά
H οθόνη του εσωτερικού κάλλιστα θα μπορούσε να προσομοιαστεί με τηλεόραση. Η διαγώνιός της ανέρχεται στις 32” και αναδύεται σε όρθια θέση μπροστά από τους μεσαίους επιβάτες. Η προβολή γίνεται με προτζέκτορα λέιζερ, ο οποίος επιτρέπει στους πίσω επιβάτες να απολαμβάνουν ταινίες αλλά και να βλέπουν ταινίες κατά τη διάρκεια ενός πολύωρου ταξιδιού.
Παραπονεμένοι δεν θα μπορούσαν να μείνουν ούτε και οι εμπρός επιβάτες. Μία τεράστια οθόνη εκτείνεται σε όλο το μήκος του ταμπλό, με έντονες τις επιρροές από την Hyperscreen της Mercedes-Benz.
Εν προκειμένω, το σύστημα αποτελείται από τρεις επί μέρους οθόνες: μία 12,3'' για τον πίνακα οργάνων, μία κεντρική 15,6'' για τα συστήματα πολυμέσων και μία 16 ιντσών για τον συνοδηγό.
Κοινός παρονομαστής σε όλες αυτές τις οθόνες είναι το ενσωματωμένο λειτουργικό σύστημα HarmonyOS 4 της Huawei. Όσον αφορά τον προτζέκτορα, μπορεί να μεταμορφώσει κάθε επίπεδη κάθετη επιφάνεια σε οθόνη 100”.
Αντίστοιχα εντυπωσιακή είναι και η ηχητική εμπειρία, χάρη στο σύστημα 25 ηχείων της Huawei, ισχύος 2.080 watt. Το σύστημα αυτό διαθέτει και τεχνολογία απόσβεσης των περιμετρικών ήχων, προσφέροντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία ήχου στους επιβάτες του Aito M9.
Εξωτερικά τώρα, το μήκους 5,23 μέτρων κινεζικό crossover, χωρίς να εντυπωσιάζει με τις γραμμές του πετυχαίνει αεροδυναμικό συντελεστή 0.264 cd, τιμή το δίχως άλλο εντυπωσιακή για ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο.
Επιπροσθέτως, το αμάξωμα φιλοξενεί τεχνολογίες όπως το τα προσαρμοζόμενα φωτιστικά σώματα adaptive matrix LED με αναγνώριση πεζών.
Για να μπορέσουν να ελέγξουν το βάρος του, οι δύο εταιρείες χρησιμοποίησαν αρκετό αλουμίνιο. Η μπαταρία χωρητικότητας 98 kWh της CATL είναι ικανή για 630 km αυτονομίας, σύμφωνα πάντα με τις επίσημες ανακοινώσεις.
Διαθέσιμη είναι μάλιστα και έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 523 ίππων. Πέραν αυτής, υπάρχει και μία άλλη έκδοση (EREV). Η εν λόγω, εξοπλίζεται με έναν κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρου, που όμως λειτουργεί ως range extender.
Αυτό σημαίνει πως φορτίζει την μπαταρία των 42 ή 52 kWh, για την κίνηση της οποίας φροντίζουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 490 ίππων. Στην συγκεκριμένη παραλλαγή, η αυτονομία του συνόλου ξεπερνά τα 1.400 km.
Την παραγωγή του Aito M9 έχει αναλάβει η SERES, ενώ όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα, τα λογισμικά, οι αισθητήρες και οι ηλεκτροκινητήρες παρέχονται φυσικά από τη Huawei. Στην Κίνα οι τιμές του ξεκινούν περίπου από τις €60.000.