Cadillac Optiq, ηλεκτρικό SUV για την Ευρώπη;
Ύστερα το ηλεκτρικό SUV Lyriq, και χωρίς να υπολογίζουμε τη λιμουζίνα Celestiq, η αμερικανική φίρμα ανακοινώνει ένα ακόμη μοντέλο. Ένα SUV «μηδενικών εκπομπών», η Cadillac Optiq.
Ενώ η Cadillac Lyriq δεν έχει λανσαριστεί ακόμη εμπορικά, η αμερικανική φίρμα ανακοινώνει ήδη το επόμενο μοντέλο της, την Cadillac Optiq.
Ωστόσο δεν υπάρχει καμία έκπληξη, μιας και θα ένα ακόμη ηλεκτρικό SUV, το οποίο θα φτάσει στις αντιπροσωπείες το 2025.
Η Cadillac Optiq εικάζεται ότι θα αποτελέσει αναπόσπαστο και κύριο μέρος της επιστροφής της GM στη Γηραιά Ήπειρο
Η Lyriq, που αναμένεται το 2024, θα είναι ένα πολυτελές ηλεκτρικό SUV μεσαίου μεγέθους. Αυτό το νέο μοντέλο, η Cadillac Optiq, θα βρίσκεται κάτω από τη Lyriq στην γκάμα της φίρμας.
Η πολυτελής φίρμα του ομίλου General Motors υπόσχεται «εμπνευσμένη δυναμική οδήγηση». Σύμφωνα δε με την Cadillac, η Optiq θα προσελκύσει πελάτες από άλλες πολυτελείς μάρκες σε όλο τον κόσμο.
Τούτου λεχθέντος από τον αμερικανικό όμιλο, αποτελεί ένδειξη ότι η Cadillac Optiq θα λανσαριστεί και στην Ευρώπη, ακόμα κι αν η επικοινωνία αφορά πρωτίστως τις ΗΠΑ. Μπορούμε να φανταστούμε ότι η άφιξη στη Γηραιά Ήπειρο θα γίνει αργότερα από αυτήν στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Μέσω αυτής της ανακοίνωσης δε, ανακαλύπτουμε την εμφάνιση της Cadillac Optiq, σε πορτοκαλί απόχρωση. Στο εμπρός μέρος βλέπουμε τα κάθετα φανάρια και μια μάσκα με μεγάλο λογότυπο. Το πίσω μέρος, που τείνει προς ένα κουπέ SUV coupe, επίσης κάθετα φανάρια χωρισμένα σε δύο μέρη.
Αυτές είναι οι μόνες πληροφορίες που θα έχουμε για την Cadillac Optiq για φέτος. Με την αμερικανική φίρμα Cadillac να υπόσχεται τεχνικές λεπτομέρειες καθώς και τιμή για την επόμενη χρονιά.
Ωστόσο, το αυτοκίνητο αναμένεται να λανσαριστεί πρώτα στην Κίνα στο τέλος του έτους, με την κατασκευή του να γίνεται και στο Μεξικό από το 2024. Εργοστάσιο που θα καλύπτει τόσο την αγορά της Βόρειας Αμερικής όσο και αυτή της Ευρώπης. Διότι, η Cadillac Optiq εικάζεται ότι θα αποτελέσει αναπόσπαστο και κύριο μέρος της επιστροφής της General Motors στη Γηραιά Ήπειρο.
Ως εκ τούτου, το κινεζικό υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής αναφέρει κινητήρες 150 kW ή 204 PS και 180 kW ή 245 PS, χωρίς να κάνει αναφορά στις μπαταρίες. Πάντως, για τους συσσωρευτές μπορούμε να πιθανολογήσουμε για συστοιχίες παρόμοιες με αυτές της Electra E5 (μοιράζονται τη ίδια δομή) που ανακοινώνει τις ίδιες αποδόσεις. Δηλαδή, 68 kWh για το πιο ισχυρό μοντέλο και 80 kWh γι’ αυτό των 150 kW. Με αυτονομία μεταξύ 540 και 650 km στον κινεζικό κύκλο CLTC.