Audi: «Τα TT και R8 πρέπει να αλλάξουν»
Οι διάδοχοι των σπορ μοντέλων της Audi θα έχουν διαφορετικό προσανατολισμό.
Καθώς η Audi κινείται με ταχύτατους ρυθμούς προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της παρουσιάζοντας πληθώρα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, η υπεύθυνη πωλήσεων και marketing, Hidegard Wortmann έκανε δηλώσεις στο βρετανικό Top Gear για το μέλλον των σπορ προτάσεων TT και R8.
Η Wortmann παραδέχθηκε πως το 2021, η Audi θα παρουσιάσει περισσότερα μοντέλα με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης από ότι με θερμικά μοτέρ, καθώς η εταιρεία έχει στόχο να προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα ηλεκτρικών από οποιονδήποτε άλλο premium κατασκευαστή, με 20 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2025.
«Στο παρελθόν έφτιαχνες ένα αυτοκίνητο και στη συνέχεια παρουσίαζες ένα παρόμοιο αντικαταστάτη. Στη νέα κατάσταση της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν το κάνεις αυτό. Πρέπει να δοκιμάζεις νέες κατηγορίες καθώς οι πελάτες αλλάζουν. Για αυτό έχουμε παρουσιάσει τόσα πολλά coupe-SUV. Οπότε δεν είναι απλά μοντέλα νέας γενιάς από αυτά που είχαμε ήδη».
Τι θα συμβεί όμως με το κεντρομήχανο υπεραυτοκίνητο της γερμανικής φίρμας; «To R8 είναι εμβληματικό μοντέλο για την εταιρεία μας. Όμως τα εμβληματικά μοντέλα από το παρελθόν δεν είναι απαραίτητα τα εμβληματικά μοντέλα του μέλλοντος. Ένας διάδοχος του R8 δεν θα είναι απλά ένα R8 με ηλεκτρικό μοτέρ. Πρέπει να είναι R8 αλλά διαφορετικό». Η υπεύθυνη πωλήσεων και marketing δεν έδωσε περισσότερες πληροφορίες όμως ένα πιθανό σενάριο για το μέλλον του R8 θα ήταν μια έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου Audi PB18 e-tron (2018) που είχε ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και αντισυμβατική σιλουέτα τύπου fastback με αέρα υπεραυτοκινήτου.
Όσο για το TT, η Wortman δήλωσε: «Το TT είναι αυθεντικό και συναισθηματικό μοντέλο όμως οι πελάτες έχουν αλλάξει και ο κόσμος έχει απομακρυνθεί από τα roadsters. H Audi πάντα έφτιαχνε αυτοκίνητα με συναίσθημα. Δείτε τα πρωτότυπα μας. Έχουμε πολλές ιδέες».
Να θυμίσουμε πως εδώ και αρκετά χρόνια η Audi πειραματίζεται με το όνομα του ΤΤ, καθώς το 2014 παρουσίασε τα Audi Allroad Shooting Brake Concept (crossover shooting brake), Audi TT Offroad Concept (επαναφορτιζόμενο υβριδικό SUV) και Audi TT Sportback Concept (τετράθυρο κουπέ) στα πλαίσια διεύρυνσης της γκάμας της τότε νέας γενιάς του σπορ μοντέλου. Οι εξελίξεις που οδήγησαν σε εξορθολογισμό των εξόδων και μείωση του αριθμού των μοντέλων, δεν επέτρεψαν άλλες εκδόσεις αμαξώματος του TT πέρα από τα παραδοσιακά coupe και roadster. Παρόλα αυτά, καθώς πλησιάζει η στιγμή για διάδοχο του TT έχουν φουντώσει οι φήμες για ένα ηλεκτρικό crossover το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του VW Group. Είδωμεν!