Audi e-tron quattro: Έκδοση S line και μεγαλύτερη αυτονομία

Audi e-tron quattro: Έκδοση S line και μεγαλύτερη αυτονομία

Το BEV SUV της Audi υιοθετεί τις τεχνικές βελτιώσεις του αμαξώματος «Sportback», η έκδοση 55 κερδίζει 25 km σε αυτονομία και η εμφάνιση βελτιώνεται με ένα νέο πακέτο S line.

Λίγους μήνες ύστερα από εμπορικό λανσάρισμά του, το ηλεκτρικό SUV της Audi εξελίσσεται. Το e-tron quattro επωφελείται από την τεχνική βελτίωση που εγκαινιάστηκε με το αμάξωμα Sportback που παρουσιάστηκε πριν από λίγες ημέρες στο Los Angeles Auto Show. Αναβάθμιση που επέτρεψε στην Audi να ανακοινώσει αυξημένη αυτονομία κατά 25 km.

Το Audi e-tron quattro πωλείται πλέον με την επισήμανση ότι πετυχαίνει αυτονομία 436 km σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, χάρη κυρίως στην αύξηση της πραγματικής χωρητικότητας της μπαταρίας, η οποία κυμαίνεται από 84 έως 86,5 kWh -η μικτή χωρητικότητα είναι 95 kWh. Η Audi βελτίωσε επίσης το σύστημα φρένων για να περιορίσει την τριβή των τακακιών όταν δεν χρησιμοποιούνται. Η διαχείριση του κινητήρα (μία σε κάθε άξονα) έχει βελτιωθεί, με αυτή του εμπρός να αποσυνδέεται περισσότερο από τη μετάδοση.

Audi e-tron quattro S line

Οι παραπάνω τιμές αφορούν την έκδοση 55, η οποία αποδίδει έως και 408 PS και στην Ελλάδα ξεκινά από τις €84.890. Το e-tron να θυμίσουμε ότι προσφέρει επίσης μια πιο προσιτή έκδοση, την «50» (δεν εισάγεται προς το παρόν στην Ελλάδα), της οποίας η ισχύς είναι 313 άλογα. Αυτή η έκδοση έχει και μικρότερη μπαταρία, 71 kWh (64,7 kWh νετ), ενώ η αυτονομία της κατά WLTP είναι 336 km.

Η άλλη καινοτομία της γκάμας e-tron είναι η άφιξη του body kit «S Line». H κοσμητική αυτή έκδοση είναι αναγνωρίσιμη από τον ειδικά σχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, με τις μεγάλες τριγωνικές πλευρικές εισαγωγές αέρα. Μια ένθεση στον πίσω προφυλακτήρα είναι επίσης μοναδική για την γκάμα, με εμφάνιση που μοιάζει με διάχυτη, αλλά πάντα -προφανώς!- χωρίς την ύπαρξη εξάτμισης.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube