Αποστολή στο Ανvόβερο για την παγκόσμια πρεμιέρα του VW Transporter

Αποστολή στο Ανvόβερο για την παγκόσμια πρεμιέρα του VW Transporter

H έβδομη γενιά του VW Transporter είναι κι επίσημα γεγονός κι εμείς βρεθήκαμε στο Αννόβερο για να δούμε από το κοντά το εμβληματικό μοντέλο του Wolfsburg.

To VW Transporter πέρασε στην έβδομη γενιά του, πιο ολοκληρωμένο από ποτέ, με τη γερμανική φίρμα να επιλέγει τη εφετινή IAA Transportation για την επίσημη παγκόσμια πρώτη του, χαρίζοντας ακόμα μεγαλύτερη αίγλη σε μία Έκθεση με συνεχώς αυξανόμενη δυναμική, όπου συμμετέχουν εταιρείες-κολοσσοί του κλάδου.

Η τρίτη παγκόσμια πρεμιέρα των επαγγελματικών της VW, ύστερα από τα ID.Buzz GTX και Multivan πραγματοποιήθηκε στο Αννόβερο, στο πλαίσιο της IAA Transportation 2024, της μεγαλύτερης Έκθεσης επαγγελματικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη και μια εκ των μεγαλύτερων του πλανήτη. Και αφορούσε τη ναυαρχίδα της γκάμας των επαγγελματικών των Γερμανών.

Ο λόγος φυσικά για το VW Transporter, ένα αυτοκίνητο που έχει γράψει τη δική του ιστορία στην παγκόσμια αυτοκινητική σκηνή, κυκλοφορώντας για πάνω από 70 χρόνια στις παγκόσμιες αγορές. Κερδίζοντας την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού εξαιτίας της αντοχής και της πολυλειτουργικότητάς του.

To βαν VW Transporter θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά τον Φεβρουάριο, για να ακολουθήσουν τον Ιούνιο οι επιβατικές εκδόσεις

VW Transporter

Πατώντας σε αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά, το νέο Transporter έρχεται «καλύτερο, πληρέστερο, πιο ολοκληρωμένο και πιο προηγμένο από ποτέ», όπως δήλωσαν οι επιτελείς της VW. Με τις προ-παραγγελίες, πριν καν την επίσημη πρεμιέρα του να έχουν ξεπεράσει τις 10.000.

Όπως μας είπε ο Lars Krause, μέλος του διοικητικού συμβουλίου και υπεύθυνος για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ των επαγγελματικών μοντέλων της VW κατά τη διάρκεια της κουβέντας που είχαμε μαζί του, «το Transporter είναι η καρδιά της γκάμας των επαγγελματικών της εταιρείας. Μια γκάμα που πλέον είναι ανανεωμένη σε όλους του τομείς. Με την ύπαρξη των τριών διαμορφώσεων στο νέο Transporter προσφέρουμε ένα αυτοκίνητο κατάλληλο για τις διαφορετικές ανάγκες και υποχρεώσεις τόσο του επαγγελματία όσο και του ιδιώτη».

VW Transporter
Με τον Lars Krause, μέλος του διοικητικού συμβουλίου και υπεύθυνος για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ των επαγγελματικών μοντέλων της VW.

Κι εδώ αξίζει να σταθούμε στην εξής λεπτομέρεια. Το νέο Transporter αναπτύχθηκε μαζί με το Ford Transit, ως μέρος της ευρύτερης συνεργασίας VW-Ford για τα επαγγελματικά. Όπως άλλωστε συνέβη και με την περίπτωση των Amarok και Ranger. Μια στρατηγική συνεργασία με πολλαπλά οφέλη σε καίριους τους τομείς για όλους τους ενδιαφερομένους.

«Πρωταρχικό μας μέλημα είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα προϊόν με πραγματική ουσία. Αυτό είναι και ένα από τα κλειδιά της διαχρονικής επιτυχίας, όχι μόνο του Transporter αλλά και όλων των επαγγελματικών μας μοντέλων. Θέλουμε να χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας προσφέροντάς τους επίκαιρα μοντέλα με τη σωστή σχέση-τιμής αξίας. Για αυτό και είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασίες. Γιατί ανταλλάσσοντας τεχνογνωσία τόσο με μέλη του VW Group όσο και με άλλες εταιρείες διασφαλίζουμε ότι θα προσφέρουμε κορυφαίες επιλογές στους πελάτες μας.

Στην περίπτωση του Transporter, συνεργαστήκαμε με τη Ford γιατί δεν μπορέσαμε να βρούμε τη συνέργεια που θέλαμε εντός του Ομίλου. Ο στόχος μας όμως παραμένει ο ίδιος. Το καλύτερο αποτέλεσμα. Συν τοις άλλοις, μέσω της συνεργασίας μας τη Ford μπορέσαμε να μειώσουμε σημαντικά το κόστος παραγωγής», ανέφερε ο κύριος Krause μετά από σχετική ερώτηση για τη συνεργασία των δύο εταιρειών.

Το νέο Transporter φιλοδοξεί να πάει ένα βήμα παρακάτω συνολικά την κατηγορία των επαγγελματικών μοντέλων. Ισορροπώντας ιδανικά ανάμεσα σε όσους αναζητούν ένα ασφαλές αυτοκίνητο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις και σε εκείνους που αναζητούν έναν πιστό, καθημερινό και ανθεκτικό συνεργάτη.

VW Transporter

Σύμφωνα με τον Krause άλλωστε «το Transporter ήταν πάντα ένα μοντέλο που διαδραμάτιζε σημαντικό ρόλο για όλη τη κατηγορία. Και ίσως είναι το μοντέλο που οδήγησε στην εξέλιξη αυτής της κατηγορίας. Με τις προτάσεις της Mercedes-Benz, της Renault, του Ομίλου Stellantis, της Ford, ακόμα και των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών, όπως της Maxus να είναι αξιόλογες.

Είμαστε όμως οι ηγέτες του κλάδου και σκοπεύουμε να παραμείνουμε στην κορυφή, μέσω της διαρκούς μας εξέλιξης. Εν προκειμένω, το νέο Transporter δεν είναι απλά ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο αλλά μια καθημερινή εμπειρία ικανή να ανταπεξέλθει σε όλες τις συνθήκες».

Η έβδομη γενιά του αυτοκινήτου προσφέρει περισσότερους χώρους και πολυτέλεια, μεγαλύτερη χωρητικότητα φόρτωσης, περισσότερο ωφέλιμο φορτίο και μεγαλύτερη ικανότητα ρυμούλκησης. Για να μιλήσουμε με αριθμούς, το μήκος του φτάνει τα 5,05 m, αύξηση 14,6 cm σε σχέση με την απερχόμενη γενιά. Ανάμεσα στους τροχούς δε, υπάρχουν επιπλέον 10 cm, καθώς το βαν έχει πλέον μεταξόνιο 3.1 m. Μάλιστα θα είναι διαθέσιμη και μια έκδοση με ακόμα μεγαλύτερο μήκος και μακρύτερο μεταξόνιο, στα 5,45 και 3,5 m αντίστοιχα.

VW Transporter

Αυξημένο είναι και το πλάτος του, κατά 13,8 cm. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως η απόσταση μεταξύ των θόλων έχει κερδίσει επιπλέον 14,8 cm, επιτρέποντας στο γερμανικό βαν να φορτωθεί με ευρωπαλέτες. Στόχος των ανθρώπων της εταιρείας ήταν να φέρουν στην αγορά ένα αυτοκίνητο που οι επαγγελματίες θα μπορούν να στηριχτούν πάνω τους καθημερινά. Πολλώ δε μάλλον από τη στιγμή που οι βελτιώσεις έγιναν με κύριο γνώμονα τις μεγαλύτερες μεταφορικές ικανότητες και την ευκολία χρήσης.

Οι μεγαλύτερες διαστάσεις επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να μεταφέρει έως και 5,8 m³, ενώ η παραλλαγή με το επιμηκυμένο μεταξόνιο και την ψηλή οροφή αυξάνει τη χωρητικότητα στα 9 m³. Υψηλά είναι και τα περιθώρια ευελιξίας για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, με τον κύκλο στροφής να ανέρχεται σε μόλις 11,8 m. Κατά τα λοιπά, το ωφέλιμο φορτίο ξεπερνά τους 1,3 τόνους, με τη δυνατότητα ρυμούλκησης να φτάνει πλέον έως και τους 2,8 τόνους (από 2,5 στην προηγούμενη γενιά).  

VW Transporter

Εκτός από την επαγγελματική έκδοση Panel van, διαθέσιμη θα είναι και η έκδοση Panel van Plus με χώρο φόρτωσης και δεύτερη σειρά καθισμάτων, για συνδυασμένη μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών. Για εκείνους που αναζητούν μια πιο σκληροτράχηλη εκδοχή του βαν Transporter, η VW φρόντισε να φέρει την έκδοση Panamericana. H οποία ξεχωρίζει χάρη στα μαύρα προστευτικά περιμετρικά του αμαξώματος και τις 19άρες ζάντες.

Τις εντυπώσεις όμως αναμφίβολα έκλεψε το επιβατικό VW Transporter στην premium διαμόρφωση Caravelle που μπορεί να μεταφέρει με άνεση, πολυτέλεια και υψηλά επίπεδα πρακτικότητας έως και εννιά επιβάτες. Αποτελώντας μια ενδιαφέρουσα επιλογή για τους επαγγελματίες στο χώρο των μετακινήσεων αλλά και για τους ιδιώτες που έχουν αυξημένες μεταφορικές ανάγκες.

VW Transporter

Όσον αφορά τη σχεδίαση του εσωτερικού, είναι -όπως άλλωστε αναμενόταν- ψηφιακή, Μπροστά από το τιμόνι βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12”, τη στιγμή που στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η επικαθήμενη οθόνη 13”.

Ουσιαστικά, η καμπίνα είναι καθόλα σύγχρονη και εργονομική και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα επιβατικά μοντέλα της φίρμας. Οι χώροι είναι καλοί και ο οδηγός απολαμβάνει καλή περιφερειακή ορατότητα, με τους φυσικούς διακόπτες κάτω από την οθόνη να διευκολύνουν ακόμα περισσότερο το χειρισμό της.

VW Transporter

Όπως ανακοίνωσε η VW Commercial Vehicles θα προσφέρει το Caravelle ως βασική έκδοση, με προδιαγραφές εξοπλισμού Life και Style. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στα συστήματα ασφαλείας, όπου τα εφτά εκ των 14 ADAS αποτελούν μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού.

Αυτό που επίσης κάνει το VW Transporter να ξεχωρίζει είναι η ευρεία γκάμα κινητήριων συνόλων που προσφέρει. Με τον κατάλογο να περιλαμβάνει εκδόσεις με κινητήρες πετρελαίου, PHEV και 100% ηλεκτρικές προτάσεις.

Ως προς τις ντίζελ επιλογές, οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν στη διάθεσή τους τρεις διαμορφώσεις, 110, 150 και 170 ίππων. Που συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο οκτώ (στάνταρ στην έκδοση των 170 ίππων). Με τις ισχυρότερες εκδόσεις των 150 και 170 ίππων να διατίθενται και ως τετρακίνητες.

VW Transporter

Η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση, e-hybrid, εφοδιάζεται με έναν 4κύλινδρο κινητήρα 2,5 lt που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, για να φτάσουμε στη συνδυαστική ισχύ των 233 ίππων. Με την χωρητικότητα του συσσωρευτή να ανέρχεται στις 16,4 kWh επιτρέποντας στο εμβληματικό μοντέλο να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 56 km (μικτή χρήση).

Από το μενού δεν απουσιάζουν και οι ηλεκτρικές εκδόσεις, με ισχύ που φτάνει τους 136, 218 και 286 ίππους. Και οι τρεις ηλεκτρικές διαμορφώσεις έρχονται στην αγορά με μια μπαταρία χωρητικότητας 64 kWh.

VW Transporter

Τέλος, να αναφέρουμε πως η εμπορική του πορεία στη Γερμανία τον Φεβρουάριο του 2025. Στα της ελληνικής αγοράς, οι επαγγελματικές εκδόσεις του νέου VW Transporter θα είναι διαθέσιμες τον Φεβρουάριο, για να ακολουθήσουν τον Ιούνιο οι επιβατικές. 
 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube