Αποκάλυψη για το ολόφρεσκο VW Transporter
To VW Transporter πέρασε αισίως στην 7η γενιά του, με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να μας παρουσιάζει τις πρώτες φωτογραφίες του.
Η οικογένεια των επαγγελματικών μοντέλων της VW μεγαλώνει, με το Wolfsburg να τραβά το προστατευτικό καμουφλάζ από το ολοκαίνουργιο VW Transporter.
Όπως μαθαίνουμε από την εταιρεία, το νέο VW Transporter είναι βελτιωμένο σε όλους του τομείς, σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Έτσι λοιπόν, η 7η γενιά έρχεται με περισσότερους χώρους, μεγαλύτερη χωρητικότητα φόρτωσης, περισσότερο ωφέλιμο φορτίο και μεγαλύτερη ικανότητα ρυμούλκησης.
Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε τρεις παραλλαγές. Panel van, για μεταφορά εμπορευμάτων, Panel van Plus με χώρο φόρτωσης και δεύτερη σειρά καθισμάτων, για συνδυασμένη μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών και Kombi, καθαρά για μεταφορά επιβατών.
Το VW Transporter πέρασε στην 7η γενιά του, ερχόμενο με ντίζελ, PHEV και 100% ηλεκτρικές διαμορφώσεις
Άξια λόγου και η ύπαρξη της έκδοσης Caravelle, για την πολυτελή μεταφορά έως και εννιά επιβατών. Που την καθιστά ιδανική έκδοση για άνετες και ασφαλείς εμπορικές μεταφορές. Κοινή συνισταμένη όλων, η μοντέρνα εμφάνιση με τη σφραγίδα της φίρμας.
Όσον αφορά τη σχεδίαση του εσωτερικού, είναι -όπως άλλωστε αναμενόταν- ψηφιακή, Μπροστά από το τιμόνι βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12”, τη στιγμή που στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η επικαθήμενη οθόνη 13”.
Όπως ανακοίνωσε η VW Commercial Vehicles θα προσφέρει το Caravelle ως βασική έκδοση, με προδιαγραφές εξοπλισμού μεσαίου Life ή ως την κορυφαία έκδοση Style.
Πλούσια είναι και η γκάμα των κινητήριων συνόλων, μιας και το νέο VW Transporter, πλέον των δύο τουρμποντίζελ κινητήρων, θα είναι διαθέσιμο τόσο ως PHEV όσο και ως αμιγώς ηλεκτρικό. Όσοι επιθυμούν να κάνουν δικό τους το Transporter με κινητήρα πετρελαίου, έχουν στη διάθεσή τους τρεις επιλογές, με 110, 150 και 170 ίππους. Με την ισχυρότερη να συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων και τετρακίνηση.
Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό (eHybrid) εφοδιάζεται με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,5 lt και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, για να φτάσουμε στη συνδυαστική απόδοση των 232 ίππων. Η χωρητικότητα του συσσωρευτή ανέρχεται στις 16,4 kWh, επιτρέποντας στο Transporter να κινηθεί για 56 km φουλ ηλεκτρικά (μικτή χρήση). Αργότερα, θα προστεθούν στον κατάλογο και οι τρεις ηλεκτρικές διαμορφώσεις με μπαταρία χωρητικότητας 64 kWh και ισχύ που φτάνει τους 136, 218 και 286 ίππους.
Να αναφέρουμε τέλος, πως το βιβλίο παραγγελιών για το νέο και πιο προηγμένο από ποτέ, VW Transporter έχει ήδη ανοίξει για τις ευρωπαϊκές αγορές.