Αποκάλυψη για το φροντισμένο εσωτερικό του MG Cyberster
Η καμπίνα του κινεζικού ηλεκτρικού ρόουντστερ, του MG Cyberster, αποκαλύπτεται με κομψή και σπορ εμφάνιση, χωρίς βέβαια να ξεχνά την τεχνολογία και τις οθόνες.
Το εσωτερικό του νέου MG Cyberster δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς φωτογραφίες που έδειχναν την καμπίνα του κυκλοφορούσαν ήδη στο διαδίκτυο.
Από εδώ και πέρα όμως, με τις επίσημες φωτογραφίες μπορούμε να εκτιμήσουμε λεπτομερώς το εσωτερικό του αναμενόμενου ρόουντστερ της MG.
Για την κινεζική φίρμα, το MG Cyberster δεν είναι μοντέλο εμπορικής επικράτησης όπως το MG4. Τα μοντέλα του είδους εξυπηρετούν περισσότερο στην προβολή της εικόνας του κατασκευαστή.
Τα τεχνικά δεδομένα του νέου MG Cyberster των 312 ή 544 ίππων θα ανακοινωθούν μέχρι το τέλος του χρόνου. Και εμπορικό λανσάρισμα το 2024
Στο ίδιο μήκος κύματος λοιπόν με την επιτυχημένη εξωτερική εμφάνιση, η καμπίνα του MG Cyberster είναι τουλάχιστον προσεγμένη. Μπορεί κάποιοι να δυσανασχετούν για την εξαφάνιση του τιμονιού τύπου «yoke», αλλά το όλο θέμα αποπνέει σοβαρότητα, αθλητικότητα και τεχνολογία.
Όμορφα σχεδιασμένο, το ταμπλό ντυμένο στα κόκκινα είναι προσανατολισμένο προς τον οδηγό. Με ένα μεγάλο κυρτό ψηφιακό πάνελ, όπως αυτό που μπορείς να βρεις σε μια BMW ή όπως θα είναι στην επόμενη γενιά του Peugeot 3008. Η χρήση του κλιματισμού δε, γίνεται μέσω χειριστηρίων αφής πάνω σε μια μικρή παραλληλόγραμμη πρόσοψη.
Να σημειώσουμε επίσης την παρουσία της οθόνης αφής στο επίπεδο της κεντρικής κονσόλας, σε κατακόρυφη θέση. Στα αριστερά της βρίσκονται τα «χειριστήρια του κιβωτίου ταχυτήτων» όπως για ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Είναι και αυτά φυσικά χειριστήρια, όπως και αυτά που μοιάζουν οι λεβιέδες για το άνοιγμα της υφασμάτινης.
Η MG δεν ενέδωσε 100% στα χειριστήρια αφής, με το τιμόνι να είναι επίσης εξοπλισμένο με φυσικά χειριστήρια. Είναι ασυνήθιστα πολλά για σύγχρονο αυτοκίνητο και περιλαμβάνουν και το στάρτερ του MG Cyberster αλά Alfa Romeo.
Τα τεχνικά δεδομένα του νέου MG Cyberster δεν έγιναν ακόμη γνωστά. Κάτι που αναμένεται να γίνει μέχρι το τέλος του έτους και πάντως πριν από το εμπορικό λανσάρισμα του αυτοκινήτου το 2024. Πάντως, η φίρμα ανακοίνωσε χρόνο λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα για το σπριντ των 0-100 km/h.