Ανανεωμένο Polestar 2, μέχρι 654 km αυτονομία
Με ντεμπούτο το 2019, το Polestar 2 υπέστη λίφτινγκ που το ευθυγραμμίζει οπτικά με το Polestar 3. Ταυτόχρονα, τεχνικές ενημερώσεις του δίνουν μεγαλύτερη ισχύ και μεγαλύτερη αυτονομία.
Το Polestar 2, το οποίο ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο με Android Automotive (δεν πρέπει να συγχέεται με το Android Auto), λανσαρίστηκε το 2019 και ξεπέρασε το όριο των 100.000 πωλήσεων στα τέλη του 2022.
Για το μοντέλο 2024, η σουηδική θυγατρική της κινεζικής Geely φρεσκάρισε το μπεστ σέλερ της με μια ανανέωση που στόχευε κυρίως κάτω από το αμάξωμα. Εξωτερικά, το ανανεωμένο Polestar 2 μπορεί να αναγνωριστεί μόνο από την ανασχεδιασμένη μουσούδα του, η οποία θυμίζει αυτή του Polestar 3.
Το Polestar 2 ΜΥ2024 είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, με τις παραδόσεις να προγραμματίζονται να ξεκινήσουν το τρίτο 3μηνο του 2023
Για του λόγου το ασφαλές, η ψευδό-μάσκα που ήταν αρχικά ανάμεσα στα εμπρός φανάρια του Polestar 2 αντικαταστάθηκε από το SmartZone που παρουσιάστηκε στο νέο SUV της φίρμας. Εδώ βρίσκονται οι κάμερες και τα ραντάρ που χρειάζονται για τα διάφορα συστήματα ασφαλείας, περισσότερα από τα οποία θα είναι πλέον στάνταρ. Όπως και ένας επαγωγικός φορτιστής για συμβατά smartphone.
Επίσης, οι 20άρες ζάντες από σφυρήλατο αλουμίνιο που περιλαμβάνονταν στο Performance Pack είναι αυτές του Polestar 3. Εκτός από αυτό, η σουηδική εταιρεία προφανώς πιστεύει ότι το Polestar 2 είναι ακόμα αρκετά φρέσκο στην εμφάνιση, καθώς δεν υπάρχουν άλλες εξωτερικές αλλαγές άξιες αναφοράς.
Οι κύριες καινοτομίες, ωστόσο, βρίσκονται κάτω από το αμάξωμα. Ίσως το πιο αξιοσημείωτο είναι ότι ο μονός κινητήρας των εκδόσεων Single Motor βρίσκεται πλέον πίσω και όχι εμπρός. Επομένως στέλνει τη ροπή στους πίσω τροχούς, κάτι που θα κάνει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου πιο ζωντανή.
Ο παραπάνω κινητήρας έχει επίσης εξελιχθεί πρόσφατα με τον μετατροπέα του και αποδίδει 272 άλογα (Standard Range) ή 299 ίππους (Long Range) και 490 Nm. Με το σπριντ από στάση στα 100 km/h να μειώνεται στα 6,4 και 6,2 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.
Αλλά και οι κινητήρες της έκδοσης Twin Motor πέρασαν από την πέδη της βελτίωσης. Και έφτασαν σε συνολική ισχύ τα 421 άλογα και ροπή τα 740 Nm, σε σύγκριση με 408 PS και 660 Nm που ήταν μέχρι τώρα. Για την περίσταση, η επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h διαρκεί 4,5 δευτερόλεπτα εδώ.
Για το Twin Motor με Performance pack, η ισχύς παραμένει αμετάβλητη, στους 476 PS, όπως και ο χρόνος των 4,2” για τα 0-100 km/h. Ωστόσο, οι εκδόσεις με δύο κινητήρες έδωσαν μεγαλύτερη έμφαση στον πίσω κινητήρα για να δίνουν την αίσθηση του πισωκίνητου αυτοκινήτου.
Το ανανεωμένο Polestar 2 είναι επίσης εξοπλισμένο με διαφορετικές μπαταρίες ιόντων λιθίου. Από εδώ και στο εξής, οι εκδόσεις Long Range θα φορούν συστοιχία μπαταριών της CATL με 27 μονάδες και ενεργειακή χωρητικότητα 82 kWh αντί των 78 kWh προ facelift. Oι μπαταρίες των εκδόσεων Standard Range θα προμηθεύονται από την LG Chem, θα διαθέτουν 24 μονάδες και θα προσφέρει χωρητικότητα 69 kWh αντί για 64 kWh.
Αυτό προφανώς έχει ευνοϊκό αντίκτυπο στην αυτονομία: Η έκδοση Twin Motor Long Range επιτυγχάνει το μεγαλύτερο κέρδος από αυτή την άποψη, φτάνοντας τώρα τα 592 km (+105 km) σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.
Για το Single Motor Standard Range, είναι τώρα 518 km (+40) και για το Single Motor Long Range, 654 km (+103). Χάρη στη βελτίωση της σύνθεσης των κυψελών, οι εκπομπές CO2 που σχετίζονται με την παραγωγή των μπαταριών μειώθηκε επίσης σημαντικά.
Το ανανεωμένο Polestar 2 είναι ήδη διαθέσιμο στους καταλόγους στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές -τουλάχιστον για παραγγελία. Με τις παραδόσεις να προγραμματίζονται να ξεκινήσουν το τρίτο 3μηνο του 2023.