To Alpine A290 ντεμπουτάρει στις 13 Ιουνίου
Το Alpine A290, το πρώτο ηλεκτρικό, σπορ πενταθέσιο μοντέλο της φίρμας θα παρουσιαστεί επίσημα στις 13 Ιουνίου.
Η 13η Ιουνίου, εκτός από την πρώτη ημέρα του θρυλικού αγώνα αντοχής του Le Mans στην Circuit De La Sarthe έχει οριστεί και ως η ημέρα που θα κάνει ντεμπούτο το Alpine A290, η γρήγορη εκδοχή του Renault 5.
H γαλλική φίρμα, εκτός από την ημερομηνία παρουσίασης του αυτοκινήτου, έδωσε στη δημοσιότητα ορισμένες πληροφορίες γύρω από αυτό. Οι διαστάσεις του δεν θα διαφέρουν από το ομογάλακτο Renault 5, με το μήκος του να μένει οριακά κάτω από τα 4 m (3,99 m), τη στιγμή που το μεταξόνιό του φτάνει τα 2,53 m.
To Alpine A290 θα παρουσιαστεί επίσημα στις 13 Ιουνίου, ερχόμενο σε πρώτη φάση με έναν ηλεκτρικινητήρα, απόδοσης 220 PS
H Alpine, ενημέρωσε πως έχει εστιάσει στις δυναμικές επιδόσεις και τον fun-to-drive χαρακτήρα του αυτοκινήτου, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή απόκριση του κινητήρα, την ευελιξία και την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης. Το Α290 θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-BEV, όπως ακριβώς και το Renault 5. Μόνο που εδώ το αυτοκίνητο θα εξοπλίζεται με ζάντες 19” και τετράγωνα, LED φωτιστικά σώματα που θα παραπέμπουν στο γράμμα «Χ» καθιστώντας το μοντέλο άμεσα αναγνωρίσιμο.
Στο εσωτερικό, το τιμόνι του αυτοκινήτου φαίνεται πως αντλεί έμπνευση από τη Formula 1. Κι αυτό γιατί υπάρχει ένα κουμπί με τα αρχικά «OV» (overtake), μέσω του οποίου ο οδηγός έχει μεγαλύτερη δύναμη και πιο άμεση απόκριση στο δεξί του πεντάλ, προκειμένου να ολοκληρώσει γρήγορα και με ασφάλεια ένα προσπέρασμα. Ακόμη, υπάρχει και ένας διακόπτης που ρυθμίζει την ποσότητα της ενέργειας που θα αντλεί η μπαταρία κατά το φρενάρισμα, παραπέμποντας στο σύστημα KERS των μονοθεσιών.
Μιλώντας στο Autocar, o επικεφαλής μηχανικής της Alpine, Robert Bonetto επιβεβαίωσε πως το ηλεκτρικό χάτσμπακ θα είναι διαθέσιμο σε δύο διαφορετικές εκδόσεις ισχύος. Η πρώτη, θα φέρει τον ηλεκτροκινητήρα των 220 PS και 300 Nm ροπής του Renault Megane E-Tech Electric, ενώ η δεύτερη, της οποίας η λεπτομέρειες δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμη, θα εξοπλίζεται με έναν ισχυρότερο κινητήρα, που εξελίσσει η Renault σε συνεργασία με τη Valeo και τη Siemens. Που όμως θα περάσει στην παραγωγή το 2027.
Τέλος, ως προς την χωρητικότητα της μπαταρίας, αναμένεται να κινηθεί στα ίδια επίπεδα με το Renault Zoe. Τουτέστιν 52 kWh, ικανές για περίπου 350 km αυτονομίας.