Abarth 600e, πρώτη επίσημη φωτογραφία του e-SUV των 240 ίππων
Ποτέ άλλοτε ένα Abarth δεν ήταν τόσο ισχυρό. Αλλά οι φανατικοί της φίρμας κινδυνεύουν να τους έρθει κόλπος όταν βλέπουν ότι πρόκειται για ηλεκτρικό SUV!
Ανακοινώθηκε πρόσφατα και πλέον το Abarth 600e παίρνει και επίσημη μορφή. Ακόμα κι αν πρέπει να αρκεστούμε προς το παρόν σε μία μόνο φωτογραφία.
Ο «Σκορπιός» προτίμησε να προλάβει τις φωτογραφίες που δυνητικά θα εμφανίζονταν στο web ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη η διαδικασία λήψης φωτογραφιών και video του Abarth 600e στους δρόμους του Milano. Έτσι, οι Ιταλοί θέλησαν να προλάβουν το χουνέρι που έπαθαν με τη νέα Lancia Ypsilon.
Το τετρακίνητο Abarth 600e θα έχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που έχει εξελιχτεί για τις συγκεκριμένες ανάγκες του ηλεκτροκινητήρα
Κατά τα λοιπά, αφού ξεκίνησε λανσάροντας το 500e, η Abarth κινήθηκε προς το 600e, το νέο μικρό αστικό crossover της FIAT. Αλλά αν η αισθητική προσαρμογή μπορεί να φάνηκε δειλή στην 3θυρη έκδοση, ο Σκορπιός υπερθεμάτισε με τον δέοντα τρόπο στο crossover.
Έτσι βλέπουμε ότι το Abarth 600e διαθέτει πολύ πιο επιθετική εμφάνιση με την επιβλητική εισαγωγή αέρα και δείχνει έτοιμη να καταπιεί την άσφαλτο. Μπορούμε επίσης να δούμε μια μεγάλη πτέρυγα πίσω, στο τελείωμα της οροφής, που δεν μοιάζει με ένα διακριτικό χείλος εκφυγής.
Η φωτογραφία που δημοσιεύτηκε αντιστοιχεί στην γκάμα περιορισμένης παραγωγής που θα λανσαριστεί αναγγέλλοντας την άφιξη του Abarth 600e, την Scorpionissima. Μοντέλο που θα διατεθεί σε 1.949 κομμάτια -αναφορά στην ημερομηνία γέννησης της φίρμας, φορώντας υπερμεγέθεις ζάντες 20 ιντσών. Εδώ να σημειώσουμε ότι ο Ιταλός κατασκευαστής μιλά επίσης για λάστιχα που επωφελούνται από την τεχνογνωσία που αποκτήθηκε στη Formula E, το ηλεκτρικό πρωτάθλημα μονοθεσίων που χρησιμοποιεί λάστιχα της Hankook.
Αυτό το Abarth 600e δεν είναι ένα επικοινωνιακό μοντέλο. Με τα μηχανικά μέρη του να είναι ομοίως συντονισμένα με την εμφάνιση. Έτσι, ενώ η έκδοση της FIAT ανακοινώνει 156 άλογα, το Abarth 600e σκαρφαλώνει στους 240 ίππους, με τη ροπή να περνά και στους τέσσερις τροχούς. Το οποίο λοιπόν δίνει ισχύ-ρεκόρ για μοντέλο παραγωγής της Abarth. Με την τελευταία να μην έχει κάνει ακόμα αναφορά σε επιδόσεις. Πόσω μάλλον για την αυτονομία που αναμενόμενα θα χτυπηθεί αλύπητα από τη μεγάλη ισχύ και τους τεράστιους τροχούς!
Εκείνο που γνωρίζουμε επίσημα είναι ότι το Abarth 600e των περίπου 1.400 kg θα έχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που έχει εξελιχτεί για τις συγκεκριμένες ανάγκες του ηλεκτροκινητήρα. Η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη σε σχέση με το FIAT 600e, ενώ έχει αναθεωρηθεί επίσης και το σύστημα φρένων, με μεγαλύτερους σε διάμετρο δίσκους φρένων και μεγαλύτερο πάχος «για καλύτερη απαγωγή θερμότητας και μεγαλύτερη αντίσταση στο πτώση της απόδοσης».
Κλείνοντας, να θυμίσουμε επίσης ότι η πλατφόρμα Perfo-eCMP του 600e θα χρησιμοποιηθεί και για άλλα σπορ μοντέλα τoυ Ομίλου Stellantis, όπως η Alfa Romeo Milano Quadrifoglio και η Lancia Ypsilon HPE.
Η ημερομηνία λανσαρίσματος του Abarth 600e δεν έχει ακόμα καθοριστεί.