Abarth 500e, αυτή είναι η γκάμα του

Abarth 500e, αυτή είναι η γκάμα του

Ύστερα από την έκδοση λανσαρίσματος, ο σπορ βραχίονας της FIAT αποκαλύπτει την υπόλοιπη γκάμα του ηλεκτρικού Abarth 500e: Χάτσμπακ και κάμπριο, αλλά μόνο μία με εξωτερικό ηχείο για μίμηση του ήχου του μοτέρ...

Το Abarth 500e, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο από τη σπορ φίρμα της FIAT, λανσαρίστηκε ως μια πλήρως εξοπλισμένη έκδοση «Scorpionissima», έκδοση που εξαντλήθηκε γρήγορα. 

H Abarth παρουσιάζει την υπόλοιπη, τυπική γκάμα, η οποία αποτελείται από το Abarth 500e και το Abarth 500e Turismo, αμφότερα διαθέσιμα σε εκδόσεις χάτσμπακ και κάμπριο.

Το Abarth 500e, χωρίς επιπλέον χαρακτηριστικό όνομα, είναι και η βασική έκδοση του μοντέλου, με 17άρες ζάντες, υφασμάτινα σπορ καθίσματα με δίχρωμες ραφές, σκούρα οροφή, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη διαγωνίου 10,25 ιντσών και ψηφιακό ταμπλό επτά ιντσών με γραφικά ειδικά σχεδιασμένα αλά Abarth. 

Abarth 500e

Το Abarth 500e Turismo είναι καλύτερα εξοπλισμένο και φορά 18άρες ζάντες με διαμαντέ ντιζάιν, εσωτερικό ντυμένο με Alcantara, θερμαινόμενα καθίσματα, κάμερα οπισθοπορείας, ηχοσύστημα JBL και γεννήτρια ήχου Abarth.

Πρόκειται για ένα εξωτερικό ηχείο που μιμείται τον ήχο του κινητήρα των βενζινοκίνητων Abarth με την εξάτμιση Record Monza.

Abarth 500e

Τεχνικά, δεν υπάρχουν διαφορές μεταξύ των δύο εκδόσεων. Και τα δύο 500e είναι εξοπλισμένα με ηλεκτροκινητήρα 154 ίππων και 254 Nm και μπαταρία με ενεργειακή πυκνότητα 42 kWh, που εγγυάται αυτονομία 265 km. Αρκετά χαμηλότερη από αυτή που διατεινόταν αρχικά η Abarth που μιλούσε για 320 km.

Όσον αφορά τη φόρτιση, από οικιακή πρίζα για 0-100% χρειάζεται κάτι παραπάνω από 15 ώρες, τέσσερις ώρες και 15 λεπτά σε οικιακό ταχυφορτιστή 11 kW και για 0-80% σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος, 35'. 

Abarth 500e

Χάρη σε αυτήν την ηλεκτρική ισχύ, το Abarth 500e έχει παραπάνω νεύρο και επιταχύνει πολύ πιο γρήγορα από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο. Στο μόνο τομέα που υπερτερεί το θερμικό 500άρι, το Abarth 595/695, είναι αυτός της τελικής ταχύτητας με 225 km/h έναντι 155 km/h για το του Abarth 500e - ηλεκτρονικά περιορισμένη. Όσον αφορά την επιτάχυνση, το νέο 500e χρειάζεται 7" για το σπριντ των 0-100 km/h -με την μπαταρία όμως φορτισμένη σχεδόν φουλ, πάνω από το 90%.

Η τιμή της νέας γκάμας του 500e δεν έχει καθοριστεί ακόμη από την ελληνική αντιπροσωπεία.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube