Την πόρτα της εξόδου αντικρίζει η BMW 4 Series
Η βενζινοκίνητη BMW 4 Series αντιμετωπίζει ένα αβέβαιο μέλλον, καθώς η Σειρά 3 θα βασίζεται στη Neue Klasse και θα έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Το Μόναχο έχει μια μακρά λίστα με θρυλικά ονόματα και λογότυπους, τα οποία αναμένεται να επιβιώσουν στο μέλλον, αλλά η BMW 4 Series μάλλον δεν θα είναι ένα από αυτά.
Παρουσιάστηκε το 2014 ως κουπέ και λίφτμπαγκ αδελφάκι της μακροβιότατης Σειράς 3, αλλά τώρα ξένα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι δεν θα υπάρξει τρίτη γενιά της βενζινοκίνητης BMW 4 Series.
Η επέλαση της ηλεκτροκίνησης από τη μία και των SUV από την άλλη θα επιφέρουν την παύση παραγωγής για τη θερμική BMW 4 Series
Όχι ότι η γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου που προσφέρει η BMW 4 Series έχει αποτύχει στις πωλήσεις. Κάθε άλλο. Σε ορισμένες αγορές μάλιστα, όπως για παράδειγμα της Αυστραλίας, ξεπέρασε το 2023 τις πωλήσεις της Mercedes-Benz C-Class. Τόσο αναφορικά με το κουπέ αμάξωμα, όσο και το κάμπριο.
Όμως, με την πιο ντελικάτη σχεδίασή της και τα αναντίρρητα προτερήματα που φέρνει μια νέα πλατφόρμα σε θέματα ευρυχωρίας, στιβαρότητας κι ενσωμάτωσης νέων τεχνολογιών, η επόμενη γενιά της 3 Series θα κάνει την BMW 4 Series να δείχνει παρωχημένη.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H BMW ψεύδεται για την ισχύ της M4 CSL: είναι δυνατότερη
Θυμίζουμε ότι η νέα 3άρα θα βασίζεται στο πρωτότυπο Vision Neue Klasse και θα είναι ένα μοντέλο από το μέλλον που θα κάνει τη Σειρά 4 να φαντάζει γερασμένη. Θα προσφέρει μοναδική ψηφιακή εμπειρία που συνδυάζει τον πραγματικό και τον εικονικό κόσμο.
Η αυξημένη χρήση δευτερογενών πρώτων υλών, η αποδοτική ως προς τη χρήση των πόρων παραγωγή και το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με την τεχνολογία BMW eDrive έκτης γενιάς θα μειώνουν το ανθρακικό αποτύπωμα της Neue Klasse σε όλο τον κύκλο ζωής του οχήματος.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: BMW 420d Gran Coupé
Ωστόσο, κάποιες εκδόσεις της 4άρας αναμένεται να επιβιώσουν του ενδοεταιρικού μακελειού. Η αμιγώς ηλεκτρική i4 θα παραμείνει, τόσο σε κουπέ, όσο και σε κάμπριο αμάξωμα.
Πολλοί κατασκευαστές βρίσκονται μπροστά σε τέτοια άχαρα διλήμματα. Στις αρχές του έτους, είχαμε αναφέρει τη φημολογία που θέλει τη Volkswagen να πρέπει να θυσιάσει ένα εκ των δύο λογότυπων: Του Golf ή του ID.3.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το ηλεκτρικό Volkswagen Golf θα εξαφανίσει το ID.3
Κι άλλες γερμανικές μάρκες βρίσκονται στη διαδικασία συρρίκνωσης της γκάμας τους. Η Mercedes-Benz έχει ήδη συγχωνεύσει τις σειρές κουπέ C-Class και E-Class σε ένα ενιαίο μοντέλο, τη CLE και το 4θυρο κουπέ CLS δεν πουλάει όσο θα έπρεπε ώστε να αποφύγει τον αφανισμό. Κάτι που θα συμβεί το 2025 για τις A-Class και Β-Class.