SL 680, η πρώτη διθέσια Mercedes-Maybach σε 100+ χρόνια

SL 680, η πρώτη διθέσια Mercedes-Maybach σε 100+ χρόνια

Η Mercedes-Maybach SL 680 αποτελεί το πιο σπορ μοντέλο στην ιστορία της φίρμας.

Το υπερπολυτελές παρακλάδι της Mercedes-Benz έχει χτίσει όνομα πάνω σε μετασκευές της λιμουζίνας S-Class και του SUV GLS. Αυτό αλλάζει με την SL 680 Monogram Series, το πιο σπορ μοντέλο στην Iστορία της Maybach.

H SL 680 ξεχωρίζει από την τυπική SL χάρη στις δύο μοναδικές διχρωμίες -μαύρο πάνω από κόκκινο ή λευκό- αλλά μπορεί να βαφτεί και σε άλλους χρωματικούς συνδυασμούς «κατόπιν αιτήματος του πελάτη». Έτσι κι αλλιώς, σε τέτοια αριστουργήματα, τα πάντα γίνονται κατά παραγγελία.

Αμάγλαμα της πολυτέλειας και του ναρκισσισμού, αλλά έχε κατά νου ότι η SL 680 υστερεί συγκριτικά σε επιδόσεις

SL 680

Ο λογότυπος της Maybach χρησιμοποιείται χωρίς φειδώ, συμπεριλαμβανομένης της μπροστινής εισαγωγής αέρα, του καπό και της μαλακής οροφής. Με τον ίδιο τρόπο που πολυτελή αντικείμενα όπως οι τσάντες Louis Vuitton διατυμπανίζουν την ακριβή καταγωγή τους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μοναδική Mercedes-Maybach S680 είναι ένα γιοτ στην ξηρά

Η καμπίνα της SL 680 προσπαθεί επίσης να διαφοροποιηθεί από τα πιο ταπεινά μοντέλα. Αν κι η βασική αρχιτεκτονική του ταμπλό και της οθόνης αφής είναι ίδια, η οθόνη πολυμέσων και το ψηφιακό σύμπλεγμα των μετρητών έχουν κινούμενα γραφικά ειδικά για τη Maybach. Ενώ το τιμόνι, τα καθίσματα, το κάτω μέρος του ταμπλό και τα πάνελ των θυρών είναι όλα επενδυμένα με κατάλευκο δέρμα Nappa. Άντε να το καθαρίσεις...

SL 680

Το «680» στην ονοματοδοσία του ξεσκέπαστου μοντέλου γεννά ελπίδες ότι η Mercedes-Benz κατάφερε να στριμώξει τον twin-turbo V12 των 6,0 lt της μπερλίνας S680 κάτω από το καπό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet σταρ σε κλιπ του Drake [video]

Δυστυχώς, έχουμε κακά μαντάτα, αφού εκεί φωλιάζει ο 4λιτρος V8 των 585 ίππων. Ούτε καν h PHEV διάταξη των 816 ίππων της SL 63 SE Performance. Παρηγοριά στον άρρωστο ότι οι 585 ίπποι δεν απέχουν και πολύ από τους 611 ίππους του V12, συν ότι ζυγίζει λιγότερο. Εκεί που υστερεί περισσότερο είναι στη ροπή: 800 Nm αντί για 900 Nm. Η οποία αποστέλλεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 9G-Tronic της Mercedes-Benz.

SL 680

Οι Γερμανοί δεν δηλώνουν το ακριβές βάρος, αλλά εικάζουμε ότι θα είναι αρκετά αυξημένο, επειδή υπάρχει σημαντική υστέρηση στις επιδόσεις. Η Mercedes-Maybach ανακοινώνει ότι η SL 680 επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 4,1” αντί για τα 3,6” της SL 63 με τον ίδιο κινητήρα. Είναι πιο αργή ακόμα κι από την SL 55 των 477 ίππων, που χρειάζεται 3,9.

Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 260 km/h, αντί για τα 315 km/h της SL 63. Ίσως να σκέπτονται ότι κανείς δεν θα επιλέξει μια Monogram Series για να κυνηγιέται στην Autobahn και να έχουν δίκιο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube