Renault Symbioz, SUV με υβριδικό μοτέρ και συρόμενα καθίσματα
Το Renault Symbioz ανταγωνίζεται το Nissan Qashqai με έμφαση στην πρακτικότητα, την όμορφη σχεδίαση και τη χαμηλή κατανάλωση.
Η γκάμα SUV της γαλλικής φίρμας εμπλουτίζεται ακόμη περισσότερο με το νέο Renault Symbioz. Ποντάροντας στην υβριδική τεχνολογία και την κομψή του κοψιά, καλύπτει το κενό που υπάρχει ανάμεσα στο Captur και το Austral.
Το Renault Symbioz προστίθεται στον μακρύ κατάλογο crossover και SUV μοντέλων του Γάλλου κατασκευαστή. Θυμίζουμε ότι εκτός από το Captur και το Austral, υπάρκει το Arkana και το Espace. Σε αυτά θα ενταχθούν επίσης το Scénic που μεταμορφώθηκε σε ηλεκτρικό SUV και το Rafale, μια κουπέ παραλλαγή του Espace.
Ο πλανήτης αγοράζει ψηλά μοντέλα, οπότε η Renault προσφέρει αυτό ακριβώς που θέλει το κοινό
Το Renault Symbioz βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B που συναντούμε στο Clio και το Arkana. Με μήκος 4.413 mm, πλάτος 1.797 mm κι ύψος 1.575 mm, είναι σημαντικά μακρύτερο από το Captur των 4.227 mm και λίγο πιο κοντό από το Austral, που έχει μήκος 4.510 mm. Απέχει ελάχιστα από το ηλεκτρικό Scenic (4.470 mm).
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το νέο Renault Clio τώρα από €16.980
«Ουσιαστικά φέραμε στα C-SUV τις αξίες και την καταπληκτική σχεδίαση του Captur, που κυριαρχεί στα B-SUV», δήλωσε η Paula Fabregat, υπεύθυνη σχεδίασης της Renault στις μικρές κατηγορίες.
Το Symbioz ποντάρει πολλά στο να προσελκύσει τον αγοραστή επειδή είναι όμορφο. Για αυτό, δεν θα μπορείτε να το παραγγείλετε με ζάντες μικρότερες των 18 ιντσών.
Αλλά η κομψότητα δεν αξίζει χωρίς την καθημερινή πρακτικότητα. Τα πίσω καθίσματα σύρονται κατά 160 mm εμπρός πίσω, ώστε να αυξομειώνετε τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ από τα 492 στα εντυπωσιακά 624 lt κατά το δοκούν.
Έτσι, θα διαλέγετε αν θέλετε να παρέχετε απλόχερη ευρυχωρία στα γόνατα των πίσω επιβατών ή στις βαλίτσες σας. Αν μάλιστα ρίξετε τα διαιρούμενα κατά 60:40 πίσω καθίσματα, η συνολική χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.582 lt.
Στο λανσάρισμα, η μοναδική επιλογή συστήματος μετάδοσης κίνησης θα είναι το E-Tech Full Hybrid 145 της Renault, το οποίο συνδυάζει έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 lt, δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και μπαταρία 1,2 kWh.
Προσφέρει 145 ίππους κι επίσημη κατανάλωση καυσίμου μόλις 3,8 lt στα 100 km. Η Renault ισχυρίζεται ότι έως το 80% των αστικών μετακινήσεων μπορούν να γίνουν με ηλεκτρική ενέργεια.
Η Renault τονίζει το σχετικά μικρό βάρος του Symbioz –λίγο λιγότερο από 1.500 kg– ως βασικό στοιχείο για την αποτελεσματικότητά του.
Το γαλλικό μοντέλο θα προσφέρεται με συνολικά 29 συστήματα υποβοήθησης οδηγού, συμπεριλαμβανομένου του αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης με την όπισθεν.
Θα διαθέτει μάλιστα και πανοραμική ηλιοροφή, η οποία θα περιλαμβάνει ηλεκτροχρωματική σκίαση. Κάτι που προσώρας υπάρχει μόνο στο νέο Scénic.