Πρώτες επίσημες φωτογραφίες της καινούργιας BMW X3
Λίγες μόνο εβδομάδες μάς χωρίζουν από το λανσάρισμα της νέας BMW X3.
Με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, επαναφορτιζόμενα υβριδικά κι αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα, η νέα BMW X3 προσδοκά να συνεχίσει την εξαίρετη εμπορική πορεία των προκατόχων της. Με παραδόσεις 350.000 μονάδων το 2023, η απερχόμενη X3 ήταν η BMW με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως.
Παρά το γεγονός ότι η σημερινή γενιά BMW X3 κυκλοφορεί από το 2017, το πολυτελές crossover αποδείχθηκε πιο δημοφιλές από την ευρύτατη γκάμα της Σειράς 3. Η γερμανική premium μάρκα όμως δεν επαναπαύεται στις δάφνες της, καθώς η επόμενη έκδοση απέχει λίγες μόλις εβδομάδες από την επίσημη παρουσίαση.
Σε μια δυσκολότατη κατηγορία, η νέα γενιά της Χ3 υπόσχεται να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά της
Για να μας κρατήσει ζεστούς μέχρι τότε, το Μόναχο αποκαλύπτει πώς θα μοιάζει η νέα BMW X3, αλλά φορώντας καμουφλάζ. Δεν είναι οι απλές εκδόσεις, αλλά οι επαναφορτιζόμενες υβριδικές και τα μοντέλα M Performance.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Συγκρίνουμε SUV PHEV: BMW X3 vs Jaguar F-Pace
Τα τελευταία θα διαθέτουν τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης, ένα χαρακτηριστικό που προηγουμένως προοριζόταν μόνο για τις πραγματικές M. Οι X1 M35i και X2 M35i ήταν τα πρώτα μοντέλα που υιοθέτησαν τις πιο επιθετικές 4πλές μπούκες και τώρα η μεγαλύτερη X3 ακολουθεί.
Η πιο ισχυρή έκδοση αναμένεται να ονομάζεται «M50», χωρίς το «i» στο τέλος. Υπάρχει φημολογία ότι το γερμανικό crossover θα είναι το πρώτο βενζινοκίνητο μοντέλο της BMW που δεν θα περιλαμβάνει το τελευταίο γράμμα, το οποίο 10ετίες τώρα αναφέρεται στον ψεκασμό καυσίμου. Ωστόσο, οι ντίζελ εκδόσεις θα διατηρήσουν το «d» κι οι plug-in hybrid το «e».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW X3 M τα «ρίχνει» σε Lamborghini Huracán Tecnica [video]
Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα ονομάζεται iX3 κι υπόσχεται μεγαλύτερη αυτονομία χάρη στην αναβαθμισμένη μπαταρία. Από τις θερμικές εκδόσεις, η αντικαταστάτης της σημερινής X3 M Competition των 510 ίππων θα ακολουθήσει το επόμενο έτος.
Γνωστή εσωτερικά με την κωδική ονομασία «G45», η νέα BMW X3 έχει χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας, συγκεκριμένα 0,27 αντί για 0,29. Έχει φαρδύτερο μετατρόχιο σε σύγκριση με την απερχόμενη γενιά «G01», με τους μηχανικούς να υπόσχονται αυξημένη ακαμψία και διαφορετικές αντιστρεπτικές ράβδους για πιο συναρπαστική οδική συμπεριφορά, χωρίς να επηρεάζεται αρνητικά η άνεση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τις νέες BMW iX1 xDrive30 και X1 xDrive30e
Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν θα υπάρχει επιλογή αερανάρτησης, στοιχείο που βλέπουμε σε ανταγωνιστικά μοντέλα. Όμως, με επιπλέον κόστος, θα προσφέρονται ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.
Ενσωματώνοντας την πιο πρόσφατη τεχνολογία ασφάλειας κι υποστήριξης οδηγού, η BMW είναι σίγουρη ότι η ανανεωμένη X3 θα διαπρέψει σε όλες τις δοκιμές του Euro NCAP. Τόσο στις δοκιμές πρόσκρουσης, όσο και σε αυτές που αξιολογούν τα συστήματα ADAS.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι η νέα X1 είναι μεγαλύτερη από την παλιά, θεωρούμε αναμενόμενο να μεγαλώσει κι η X3, ώστε να μην υπάρξει ζήτημα ενδοεταιρικού κανιβαλισμού.