Το νέο Volkswagen Transporter θα κυριαρχήσει στην κατηγορία
Το καλό πράγμα αργεί να γίνει. Το λανσάρισμα του νέου Volkswagen Transporter ήταν προγραμματισμένο για την άνοιξη αλλά θα μας έρθει το 2025.
Η καμπάνια για το νέο Volkswagen Transporter καλά κρατεί και μας κρατάει ζεστούς, ενόψει του λανσαρίσματος τους επόμενους μήνες. Η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε ότι το μοντέλο θα είναι «σημαντικά μακρύτερο και φαρδύτερο» από τον προκάτοχό του κι υπόσχεται να χωράει περισσότερο φορτίο από την προηγούμενη γενιά.
Περνώντας στους αριθμούς, το επανασχεδιασμένο Volkswagen Transporter έχει μήκος 5.050 mm, αύξηση 146 mm σε σχέση με πριν. Ανάμεσα στους τροχούς υπάρχουν επιπλέον 97 mm, καθώς το βαν έχει πλέον μεταξόνιο 3.100 mm. Θα προσφέρεται και μακρύτερη παραλλαγή, με μήκος 5.450 mm και μεταξόνιο 3.500 mm.
Μεγαλύτερο και πιο ικανός κουβαλητής το νέο Volkswagen Transporter, με κινητήρες πετρελαίου και πριζάτες επιλογές
Εκτός από μακρύτερο, το Volkswagen Transporter θα μεγαλώσει και κατά 128 mm σε πλάτος. Αυτό παρέχει μια σειρά από πλεονεκτήματα, καθώς υπάρχουν επιπλέον 148 mm μεταξύ των θόλων των τροχών, κάτι που συνεπάγεται ότι το γερμανικό βαν μπορεί πλέον να φιλοξενήσει ευρωπαλέτες. Μιλώντας για τον χώρο φόρτωσης, είναι 61 mm μακρύτερος από τον προκάτοχό του.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Σαν σήμερα: To 1950 ντεμπουτάρισε το εμβληματικό VW Transporter
Χάρη στις μεγαλύτερες διαστάσεις, μπορεί να μεταφέρει έως και 5,8 m³, ενώ η παραλλαγή με το μακρύ μεταξόνιο και την ψηλή οροφή αυξάνει τη χωρητικότητα στα 9 m³.
Άλλες προδιαγραφές που αξίζει να αναφερθούν είναι ο κύκλος στροφής των μόλις 11,8 m και το ωφέλιμο φορτίο στα 1.330 kg. Το φορτηγό μπορεί επίσης να ρυμουλκήσει βάρος έως 2.800 kg.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ VW Transporter – το Bulli γιορτάζει τα 70 του χρόνια
Στο εσωτερικό, το νέο Volkswagen Transporter υιοθετεί ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών και σύστημα infotainment 13 ιντσών. Οι οδηγοί θα καρπωθούν επίσης ηλεκτρονικό χειρόφρενο κι ένα ανανεωμένο τιμόνι με κουμπιά, που θα είναι εύκολο να χειριστούν ακόμα και φορώντας γάντια.
Το Transporter θα προσφέρεται σε διαμορφώσεις δύο έως έξι θέσεων, με τις πωλήσεις να ξεκινούν στις αρχές του επόμενου έτους από τα €36.780 στη Γερμανία. Θα προσφέρεται με κινητήρες πετρελαίου, plug-in hybrid κι αμιγώς ηλεκτρικές επιλογές.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ VW Transporter με μοτέρ Porsche 911 Turbo τα βάζει με supercars [video]
Οι λάτρεις του ντίζελ θα επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις αποδόσεις: 110, 150 και 170 ίππων. Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό θα προσφέρει συνδυαστικά 233 ίππους, ενώ οι ηλεκτρικές εκδόσεις θα έχουν μεγαλύτερη γκάμα επιλογών με 116, 136, 218 και 286 ίππους. Η υβριδική κι οι ηλεκτρικές εκδόσεις θα διαθέτουν ινβέρτερ 2,3 kW στον βασικό εξοπλισμό.