Το νέο Citroën C3 Aircross είναι εμφανώς ανώτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά. Η σχεδίασή του είναι πιο εύπεπτη, προσφέρει 7θέσια διαμόρφωση και συνδυάζεται — επιτέλους — και με υβριδικά μοτέρ. Προσφέρει μάλιστα κι ηλεκτρικές εκδόσεις, πιο κοντά σε αυτά που ζητά ο μέσος αγοραστής.
Αν απορούσατε τι νόημα έχουν στους ευρωπαϊκούς δρόμου τα θηριώδη ηλεκτρικά SUV κι οι 5μετρες λιμουζίνες, τότε το Citroën C3 Aircross των 4.390 mm θα σας φανεί ιδανικό. Ειδικά από τη στιγμή που έχει απόσταση από το έδαφος που ξεπερνά τα 200 mm.
Προσιτό 7θέσιο με έμφαση στην πρακτικότητα και την άνεση. Το νέο C3 Aircross στοχεύει στις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών
Χρησιμοποιώντας την ίδια πλατφόρμα με το νέο Citroën C3, το Fiat Grande Panda και το Opel Frontera, το νέο C3 Aircross θα προσφέρεται καταρχάς με αμιγώς βενζινοκίνητο σύνολο. Πρόκειται για τον υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο Puretech των 1,2 lt της Stellantis με απόδοση 100 ίππους, κίνηση στους εμπρός τροχούς και μηχανικό 6άρι κιβώτιο.
Η ήπια υβριδική έκδοση των 48 volt αποδίδει 136 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Οι Γάλλοι ισχυρίζονται ότι το υβριδικό σύστημα είναι ικανό να διεκπαιρεώσει περίπου το ήμισυ της αστικής οδήγησης μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Δεν υφίσταται επιλογή ντίζελ.
Μια μεγαλύτερη μπαταρία θα είναι διαθέσιμη το επόμενο έτος, αυξάνοντας την απόσταση μεταξύ των φορτίσεων σε περισσότερα από 400 km. Αμφότερες οι εκδόσεις μπορούν να επαναφορτιστούν με ρυθμούς έως 100 kW, κάτι που μεταφράζεται σε 26' για το 20-80%.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ το βενζινοκίνητο και το ήπια υβριδικό Aircross διατίθενται με πέντε ή επτά θέσεις, η ηλεκτρική έκδοση περιορίζεται αποκλειστικά στις πέντε. Όπως συνέβαινε και με το C3 Aircross πρώτης γενιάς, δόθηκε προτεραιότητα στην άνεση των επιβατών, την προτεραιότητα και την ευχρηστία.
Το νέο μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στη Γαλλία, όπου η τιμή ξεκινά από τα €19.400 για την έκδοση βενζίνης. Το υβριδικό θα σας κοστίσει €25.500, ενώ το ηλεκτρικό ξεκινά από τα €27.400 προ επιδότησης. Αναμένουμε και τις ελληνικές τιμές.
-Τι δουλειά θες να κάνεις όταν μεγαλώσεις, τον ρωτούσαν όταν ήταν πιτσιρίκος. -Να γράφω σε περιοδικό για αυτοκίνητα, απαντούσε ευθαρσώς. Μπορεί να τα ξεκοκάλιζε από τη Γ' Δημοτικού, αλλά δεν ήξερε ακόμα τις έννοιες δημοσιογράφος, συντάκτης Ειδικού Τύπου, δοκιμαστής, αρθρογράφος. Το παιδικό όνειρο πραγματοποιήθηκε εκείνο τον μακρινό Γενάρη του 2000, τότε που τον εμπιστεύθηκαν στο εβδομαδιαίο ελληνικό Autocar. Βέβαια, τότε τον είχαν ξεγελάσει τρόπον τινά: είχε διαβάσει μια αγγελία για συντάκτες στο Drive, το αγαπημένο του περιοδικό. Αλλά όταν πέρασε τη συνέντευξη, του ανακοίνωσαν ότι τον προόριζαν για το (νεοσυσταθέν τότε, συγχωρεμένο τώρα) Autocar. Τώρα, σχεδόν 24 χρόνια αργότερα, η "αδικία" αποκαθίσταται.
Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media