Νέα BMW X3, διατηρεί μοτέρ ντίζελ, τέλος η ηλεκτρική έκδοση

Νέα BMW X3, διατηρεί μοτέρ ντίζελ, τέλος η ηλεκτρική έκδοση

Η BMW X3 τέταρτης γενιάς μεγαλώνει και φαρδαίνει, με αναβαθμισμένο πλαίσιο για περισσότερη άνεση κι αρχοντιά.

Η τέταρτη γενιά της BMW X3 αποκαλύφθηκε επίσημα, με ριζοσπαστική νέα εμφάνιση στο εξωτερικό, ένα πλήρως ανανεωμένο εσωτερικό κι αναβαθμισμένο πλαίσιο. Θα προσφέρεται με υβριδικά σύνολα που θα καταναλώνουν βενζίνη και ντίζελ.

Αν όμως θέλετε μια αμιγώς ηλεκτρική BMW X3, θα πρέπει να περιμένετε το επόμενο έτος. Το γερμανικό EV θα βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, προεπισκόπηση της οποίας έγινε στο πρωτότυπο Neue Klasse X. Αντιθέτως, το μοντέλο που απολαμβάνετε στις φωτογραφίες αποτελεί μια εξέλιξη της προηγούμενης «G01» γενιάς, η οποία κυκλοφορεί από το 2017.

Διαβάσατε πρόσφατα για άλλο μοντέλο που κράτησε τον ντίζελ και κατάργησε τον ηλεκτροκινητήρα;

BMW X3

Το best-seller της BMW — με 350.000 παγκόσμιες πωλήσεις πέρσι — εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CLAR. Ωστόσο, έχει λάβει μια ευρεία αναθεώρηση του πλαισίου επιδιώκοντας «ένα ακόμη ευρύτερο φάσμα οδηγικών χαρακτηριστικών και πρόσθετη άνεση», δήλωσε ο επικεφαλής εξέλιξης, Martin Delitz.

Η ανάρτηση σε κάθε άκρο έχει επανασχεδιαστεί, με το μετατρόχιο να έχει διευρυνθεί κατά 23 mm και πιο σκληρές βάσεις της αντιστρεπτικής για πρόσθετη σταθερότητα. Οι αγοραστές μπορούν να αντικαταστήσουν τα αμορτισέρ με ενεργά.

BMW X3

Η κινεζικής κατασκευής ηλεκτρική iX3 καταργήθηκε, ενόψει και των δασμών που θα πλήξουν τα ευρωπαϊκά μοντέλα που φτιάχνονται στην Ανατολή. Ωστόσο, σε αντίθεση με άλλα προσφάτως ανανεωμένα μοντέλα του Μονάχου, η BMW X3 διατηρεί την επιλογή του πετρελαίου στην γκάμα της.

Στα μηχανικά σύνολα, αλλαγές έχουμε στην επαναφορτιζόμενη υβριδική xDrive30e, η οποία με αναθεωρημένο ηλεκτρικό σύστημα και μεγαλύτερη μπαταρία, μπορεί πλέον να καλύψει πάνω από 80 km με ηλεκτρική ενέργεια. Η πιο γρήγορη BMW X3 αυτή τη στιγμή είναι η M50 με 400 ίππους από τον 6κύλινδρο σε σειρά των 3,0 lt, ενώ η X3 M θα παρουσιαστεί του χρόνου.

BMW X3

Εξωτερικά, η νέα X3 έχει επανασχεδιαστεί σε μεγάλο βαθμό σύμφωνα με τη νέα τολμηρή σχεδιαστική γλώσσα της BMW. Το καπό έχει ανασηκωθεί, η γρίλια είναι πιο εμφανής — και τώρα προαιρετικά ανάβει — κι υπάρχουν κομψά νέα φωτιστικά σώματα σε κάθε γωνία.

Είναι οριακά μακρύτερη και φαρδύτερη από την προηγούμενη έκδοση, αλλά η οροφή έχει χαμηλώσει ελαφρώς για μια «πιο σπορ σιλουέτα», υποστηρίζει η BMW.

BMW X3

Αρκετά διαφορετική κι η καμπίνα, με το μινιμαλιστικό ταμπλό να επικεντρώνεται σε μια διπλή ψηφιακή οθόνη που χρησιμοποιεί το σύστημα iDrive τελευταίας γενιάς της BMW. Μπορεί να ελεγχθεί είτε με την οθόνη αφής είτε με ένα περιστροφικό κουμπί στην κεντρική κονσόλα.

Ο έλεγχος του κλιματισμού πραγματοποιείται από τη νέα απτική «Interaction Bar» που πρωτοείδαμε στη 7 Series. Ξεχωρίζουμε και τα χειριστήρια τριγωνικής σχεδίασης που βρίσκονται πάνω στην πόρτα, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 20 lt.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube