Mitsubishi Outlander PHEV με 306 PS και 86 km ηλεκτρική αυτονομία
Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Mitsubishi Outlander ανανεώνεται και βελτιώνεται εκεί που χρειαζόταν.
Το ανανεωμένο επαναφορτιζόμενο υβριδικό Mitsubishi Outlander αναμένεται να καταφτάσει στις ευρωπαϊκές αγορές τον ερχόμενο Μάρτιο. Κι ενώ μοιάζει σχεδόν πανομοιότυπο με το απερχόμενο μοντέλο, θα προσφέρει περισσότερη ισχύ και μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία.
Όπως και με το τρέχον Mitsubishi Outlander PHEV, το νέο διαθέτει έναν βενζινοκινητήρα 2,4 lt απόδοσης 136 ίππων και 203 Nm. Συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα μπροστά με 116 ίππους και 255 Nm κι έναν ηλεκτρικό κινητήρα στο πίσω μέρος που παράγει 136 ίππους και 195 Nm. Συνολικά, το ιαπωνικό SUV αποδίδει 306 ίππους και μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 7,9”.
Κάποτε έσκιζε στις πανευρωπαϊκές PHEV πωλήσεις. Τώρα, με 300+ ίππους και μεγάλη EV αυτονομία, θα ξαναπαλέψει να πάρει πίσω τα σκήπτρα
Η μεγάλη βελτίωση στο μοντέλο του 2025 αφορά στη νέα μπαταρία ιόντων λιθίου 22,7 kWh, που είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από τη συσκευασία 20 kWh του παλιού μοντέλου. Η Mitsubishi λέει ότι το νέο Outlander PHEV μπορεί να καλύψει έως 86 km μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Mitsubishi Outlander PHEV
Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει επίσης αυξηθεί στα 53 lt, που σημαίνει ότι μπορεί να ταξιδέψει έως 844 km, μονοκοπανιά. Αρκεί να ξεκινήσεις με γεμάτο ντεπόζιτο και πλήρως φορτισμένη μπαταρία.
Διατίθενται διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης για το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα. Στην EV λειτουργία, το αυτοκίνητο κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ στη «Save», το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας διατηρείται για να καταναλωθεί αργότερα. Μπορείς ακόμα και να την επαναφορτίσεις ενώ βρίσκεσαι εν κινήσει, αρκεί να επιλέξεις τη λειτουργία «Charge».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το νέο Mitsubishi Outlander έρχεται Ευρώπη
Κατά τα άλλα, η Mitsubishi δηλώνει ότι έχει βελτιώσει το σύστημα ελέγχου οδήγησης S-AWC για να μεγιστοποιήσει την πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Έχουν γίνει μικροβελτιώσεις στο στήσιμο, τα αμορτισέρ και τα ελατήρια έχουν διαφορετική βαθμονόμηση, ώστε να βελτιωθεί η άνεση. Αλλαγές έγιναν και στο σύστημα διεύθυνσης, ώστε να είναι πιο ελαφρύ στο παρκάρισμα και ταυτόχρονα να παρέχει περισσότερη αίσθηση σε μεσαίες κι υψηλές ταχύτητες.
Αισθητικά, το μοντέλο του 2025 περιλαμβάνει μια νέα μπροστινή μάσκα με ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, 6κτινες ζάντες 20 ιντσών και διαφορετικά πίσω φώτα.
Στην καμπίνα, η πιο σημαντική αναβάθμιση αφορά το infotainment των 12,3 ιντσών που αντικαθιστά το παλιό των εννέα ιντσών, με νέο και βελτιωμένο λογισμικό. Συναντούμε νέα ηχοσυστήματα της Yamaha με οκτώ και 12 ηχεία, καθώς κι ασύρματο φορτιστή smartphone 15 watt.