Kalmar 9x9: Ποιος θα δώσει €1,9 εκατ. για μια Porsche 993;
Η Kalmar 9x9 υπόσχεται ότι μιμείται την 959 με 930 ίππους και 2” για το 0-100.
Κάποτε θεωρούσαμε πανάκριβη τη Singer με τα restomod των 911 να αγγίζουν τα €300-400 χιλιάρικα. Και τώρα ξεπροβάλλει η Kalmar 9x9 και μας ζητά σχεδόν €2 εκατομμύρια.
Η Kalmar 9x9 είναι στην ουσία ένα restomod της 993 που προσπαθεί να μιμηθεί εμφανισιακά την 959. Για να το καταφέρει, ο οίκος από τη Δανία φοράει ένα ανθρακονημάτινο αμάξωμα στην 993 και την προικίζει με πρωτόγνωρη τεχνολογία: Custom διάταξη διπλών ψαλιδιών μπροστά, 4διεύθυνση, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, 3D-printed δαγκάνες φρένων από τιτάνιο με κεραμικούς δίσκους, πίσω από ζάντες μαγνησίου. Κι όλα αυτά συνδυάζονται με μοτέρ και μετάδοση από την 992.
Όσο αξιόλογη κι αν είναι στην πράξη η Kalmar 9x9, ποιος θα δώσει €2 εκατομμύρια σε έναν οίκο από τη Δανία;
Ως εκ τούτου, η Kalmar 9x9 θα προσφέρεται με τρεις διαφορετικές αποδόσεις. Με κάθε μοντέλo να παράγεται σε μόλις τρία αντίτυπα, οπότε μιλάμε για συνολική παραγωγή εννέα αυτοκινήτων, εξ ου κι η πολυπόθητη σπανιότητα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Singer DLS Turbo, με το βλέμμα στις αγωνιστικές Porsche 911 του ‘70
Η ταχύτερη κι ισχυρότερη εκδοχή ονομάζεται απλώς 9X9 κι είναι εξοπλισμένη με τετρακίνηση, 7τάχυτο PDK κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τον flat-six των 3,8 lt από την 992 Turbo S. Αλλά αντί να αποδίδει 650 ίππους, η Kalmar έχει αυξήσει την ισχύ στους 930, οπότε ανακοινώνει 2” για το σπριντ από τα 0 στα 100 km/h.
Το 9X9 Sport αποδίδει 650 ίππους χάρη στον βελτιωμένο 3λιτρο τούρμπο της 992 GTS και χρειάζεται 3,7” για την ίδια επίδοση. Είναι όμως ελαφρύτερο — 1.300 αντί για 1.375 kg — και προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου επτά ταχυτήτων αντί για το PDK.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δεν φαντάζεσαι γιατί η Nissan αγόρασε αυτή την Porsche 959
Και τέλος, υπάρχει το 9X9 Leichtbau («ελαφρύ»), το οποίο είναι πιο κοντά στη νοοτροπία της GT3. Ο ατμοσφαιρικός 6κύλινδρος των 4,0 lt αποδίδει 530 ίππους και προέρχεται από την 992 GT3.
Η κίνηση γίνεται μόνο από τους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων ή του προαιρετικού PDK. Η Kalmar λέει ότι ζυγίζει μόλις 1.250 kg και πιάνει τα 100 km/h σε 3,5”.