Και ηλεκτρικό το σκληροτράχηλο Isuzu D-Max από το 2025

Και ηλεκτρικό το σκληροτράχηλο Isuzu D-Max από το 2025

Η ιαπωνική εταιρεία ετοιμάζει ένα αμιγώς ηλεκτρικό Isuzu D-Max που θα παρουσιαστεί το 2025. Αρχικά θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά και στη συνέχεια στη Νοτιοανατολική Ασία και στην Κίνα.

Isuzu D-Max

 

Η ιαπωνική εταιρεία θέλει να κερδίσει προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών της, παρουσιάζοντας πρώτη ένα σκληροτράχηλο 100% ηλεκτρικό pick-up το 2025, ως μοντέλο της γκάμας του Isuzu D-Max.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Isuzu D-Max θα αποτελέσει το πρώτο EV παραγωγής της εταιρείας όσον αφορά τα επιβατικά οχήματα και θα παράγεται στην Ταϊλάνδη, αν και το λανσάρισμά του θα ξεκινήσει από την Ευρώπη.

Οι Ιάπωνες θέλουν να προλάβουν τους υπόλοιπους κατασκευαστές σκληροτράχηλων pick-up, παρουσιάζοντας πρώτοι ένα ηλεκτρικό Isuzu D-Max.

Isuzu D-Max

Η επίσημη επιβεβαίωση ήρθε από τον ίδιο τον Shinsuke Minami, Πρόεδρο και COO της Isuzu, κατά την παρουσίαση του ανανεωμένου D-Max στην Μπανγκόκ της Ταϊλάνδης. Το δημοφιλές μοντέλο αντιπροσωπεύει το 40% των πωλήσεων της Isuzu σε παγκόσμια κλίμακα.

Πιο συγκεκριμένα, ο Minami δήλωσε: «Η Isuzu καταβάλλει ενεργά προσπάθειες για μια κοινωνία ουδέτερη από εκπομπές άνθρακα. Στο μέλλον, η εταιρεία μας σχεδιάζει να παράγει ένα BEV (Battery Electric Vehicle) pickup στην Ταϊλάνδη. Η Isuzu θα το πουλήσει πρώτα στην Ευρώπη και στη συνέχεια θα εξετάσει τη σταδιακή διάθεσή του καλύπτοντας τις ανάγκες κάθε αγοράς, συμπεριλαμβανομένης της Ταϊλάνδης».

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ηλεκτρικά pickup που πωλούνται σήμερα (όπως το Rivian R1T και το Ford F-150 Lightning) έχουν περισσότερο lifestyle παρά χρηστικό προσανατολισμό. Απευθύνονται στον χομπίστα παρά στον επαγγελματία και στον αγρότη. Η Isuzu θέλει να είναι η πρώτη που θα προσφέρει ένα σκληροτράχηλο EV μοντέλο.

Η Ford αποκάλυψε πρόσφατα μια plug-in hybrid έκδοση του Ranger, ενώ η Toyota ανακοίνωσε έναν ήπια υβριδικό diesel για το Hilux. Νομοτελειακά, αμφότερα θα αποκτήσουν αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, αλλά λογικά αργότερα από το D-Max.

Isuzu D-Max

Σημειώστε ότι η Isuzu παρουσίασε πρόσφατα μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση του LCV NRR, ανακοινώνοντας την κυκλοφορία της στην αγορά για το 2024. Κάθε μοντέλο θα μπορεί να παραγγελθεί με πολλαπλά πακέτα των 20 kWh, ώστε να ταιριάζει στις ανάγκες του αγοραστή.

Μια παρόμοια λύση θα μπορούσε να υιοθετηθεί για το ιαπωνικό pickup, καθιστώντας ίσως δυνατή τη χρήση του σημερινού πλαισίου τύπου σκάλας. Η ηλεκτρική έκδοση δεν αναμένεται να καταργήσει προς ώρας τους θερμικούς κινητήρες.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube