Ήπια ανανέωση για την Alfa Romeo Tonale, κυρίως στην καμπίνα

Ήπια ανανέωση για την Alfa Romeo Tonale, κυρίως στην καμπίνα

Κιόλας facelift η Alfa Romeo Tonale; Όχι δα, απλώς ένα φρεσκαρισματάκι για να παραμείνει ανταγωνιστική.

Αν κι η Alfa Romeo Tonale αριθμεί μόλις δύο χρόνια στην πιάτσα, οι Ιταλοί έκριναν ότι έχει έρθει η ώρα για κάποιες μικροβελτιώσεις. Η φρεσκαρισμένη έκδοση παρουσιάστηκε επίσημα σήμερα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.

Σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται για πλήρες facelift, άλλωστε η Alfa Romeo Tonale είχε εξαρχής μια πολύ προσεγμένη καμπίνα με premium χαρακτηριστικά για να χρειάζεται κάτι τέτοιο. Η μεγαλύτερη διαφοροποίηση αφορά στην επανασχεδιασμένο κεντρική κονσόλα και κυρίως στην αντικατάσταση του παραδοσιακού μοχλό ταχυτήτων του αυτόματου κιβωτίου. Πλέον έχει δώσει τη θέση του σε έναν περιστροφικό επιλογέα, μια αναμφίβολα ευπρόσδεκτη κίνηση. Αφού είναι σαφώς πιο κομψός και μαζεμένος σε διαστάσεις.

Ένα ήδη προσεγμένο εσωτερικό γίνεται ακόμα πιο πολυτελές

Alfa Romeo Tonale

Εκτός αυτού, η Alfa Romeo ισχυρίζεται ότι έχει τροποποιήσει τον πίνακα οργάνων, ώστε να βελτιστοποιήσει την ορατότητα του οδηγού σε διάφορες πληροφορίες. Όπως το ρολόι κι ο μετρητής καυσίμου. Κι αυτές είναι όλες οι αλλαγές, σύμφωνα όσα ανακοίνωσε η εκλεκτή του Ομίλου Stellantis. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Carlos Tavares: «Η Alfa Romeo είναι η κορωνίδα της Stellantis»

Θα πρέπει να περιμένουμε την αναλυτική δοκιμή για να εξετάσουμε αν έχουν βελτιώσει τη συνολική εφαρμογή και το φινίρισμα. Όχι πως το έχει ιδιαίτερη ανάγκη. Με προσεγμένα υλικά που θυμίζουν γερμανικό μοντέλο κι ιταλικό μπρίο στη σχεδίαση, η Tonale είναι ένα από τα C-SUV που ξεχωρίζουν με το εσωτερικό της. 

Alfa Romeo Tonale

Το μοναδικό σημείο που θα υπήρχε περιθώριο βελτίωσης είναι «τα πλαστικά στο πάνω μέρος του ταμπλό, χαμηλά στις πόρτες, και γύρω από τον λεβιέ, τα οποία είναι σκληρά σε αφή και καλά σε όψη», αναγράφαμε στη δοκιμή της επαναφορτιζόμενης υβριδικής έκδοσης. Η Alfa έχει επίσης απλοποιήσει την γκάμα της Tonale, με τους αγοραστές να έχουν πλέον μόνο δύο επιλογές: Τη βασική Sprint και την πιο σπορ Veloce.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Alfa Romeo Tonale, δική σου από €295 το μήνα

Η Alfa ισχυρίζεται ότι αυτό προσφέρει μια «σαφή και πελατοκεντρική προσέγγιση», αλλά μοιάζει περισσότερο σα μια προσπάθεια να περιμαζέψει το κόστος παραγωγής. Οι επιλογές κινητήρων παραμένουν ως είχαν και περιλαμβάνουν τον πετρελαιοκινητήρα των 1,6 kt και 130 ίππων, τον υβριδικό βενζίνης των 1,5 lt με τους 160 ίππους και το PHEV των 280 ίππων, που συνδυάζεται με τετρακίνηση.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube