Η Ypsilon HF είναι η πρώτη ζόρικη Lancia εδώ και 10ετίες

Η Ypsilon HF είναι η πρώτη ζόρικη Lancia εδώ και 10ετίες

Παράλληλα με την ηλεκτρική Ypsilon HF, θα υπάρξει και θερμική έκδοση με 212 ίππους και μπλοκέ διαφορικό. Γιατί ναι, η Lancia επιστρέφει στους αγώνες!

Η Lancia αποκάλυψε το πρώτο γρήγορο μοντέλο της νέας της εποχής. Πρόκειται για τη Ypsilon HF, που θα κυκλοφορήσει στην αγορά τον Μάιο του 2025. Το πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο συνδυάζει 240 ίππους με βελτιώσεις στο πλαίσιο και την οδική συμπεριφορά. Επίσης, οι Ιταλοί επιβεβαίωσαν ότι όλα τα μελλοντικά μοντέλα της Lancia θα αποκτούν έκδοση HF, συμπεριλαμβανομένου του crossover Gamma και της χάτσμπακ Delta.

Εκτός από την Ypsilon HF, θα υπάρξει κι η θερμική Ypsilon Rally 4 HF, σηματοδοτώντας την πολυαναμενόμενη επιστροφή της ιστορικής φίρμας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Καλή και χρυσή η Ypsilon HF, αλλά το μεγάλο νέο πάντως είναι ότι η Lancia επιστρέφει στους αγώνες

Ypsilon HF

Η έκδοση δρόμου πάντως θα είναι αμιγώς ηλεκτρική, με ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο μπροστά, απόδοσης 240 ίππων. Θα επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 5,8, ενώ η αναβαθμισμένη εμφάνιση θα συμπληρώνεται από χαμηλωμένη ανάρτηση και φαρδύτερα μετατρόχια, με στόχο τη βελτίωση του κρατήματος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τόσο κοστίζει η νέα Lancia Ypsilon στην ιταλική αγορά

Αλλά τα βλέμματά μας είναι καρφωμένα στην Ypsilon Rally 4 HF, έναν νέο διεκδικητή για την κατηγορία R4. Τα αυτοκόλλητα Martini φέρνουν στο νου θύμησες από τις 037 και Delta Integrale. Ο αεραγωγός οροφής δροσίζει το πλήρωμα, ενώ ένα ζευγάρι αεραγωγών στο καπό μεριμνούν για τον θερμικό κινητήρα. 

Ypsilon HF

Σε αντίθεση με την έκδοση δρόμου, η Rally 4 θα χρησιμοποιεί μια βελτιωμένη έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα των 1,2 lt, που θα αποδίδει 212 ίππους. 5άρι κιβώτιο θα στέλνει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς με τη βοήθεια ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πόσο εμπορικό νόημα θα είχε μια ανοιχτή Lancia Ypsilon;

Η Lancia δεν έχει ανακοινώσει ακόμη μια συγκεκριμένη ημερομηνία για το ντεμπούτο της Ypsilon στα ράλι, αναμένουμε να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες τους επόμενους μήνες. Το πλούσιο παλμαρέ της ιστορικής ιταλικής φίρμας θα ζήσει και πάλι στιγμές δόξας.

Ypsilon HF

Πέρα από τους τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, τόσο Οδηγών όσο και Κατασκευαστών, η Lancia έχει να επιδείξει νίκη στα Mille Miglia, δύο νίκες στο Targa Florio κι ένα τρόπαιο Carrera Panamericana.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube