H twin-turbo BMW M3 θα επιβιώσει για μία ακόμα γενιά
«Κι όμως είμαι ακόμα εδώ», βροντοφωνάζει η θερμική διτούρμπινη BMW M3.
Για πολύ καιρό ακούγεται η φημολογία ότι η επόμενη BMW M3 θα είναι αμιγώς ηλεκτρική κι ότι θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Neue Klasse. Και γιατί αυτό να αποκλείει την ταυτόχρονη ύπαρξη μιας θερμικής έκδοσης;
Άλλωστε, μόλις προχτές παρουσιάστηκε το νέο Dodge Charger, το οποίο θα προσφέρεται ταυτόχρονα ως θερμικό κι ως EV. Όπως κι η Alfa Romeo 33 Stradale άλλωστε, με τους περισσότερους αγοραστές να προτιμούν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Γιατί να μην κάνει το ίδιο κι η BMW M3;
Ταυτόχρονα θερμική κι ηλεκτρική BMW M3. Κι ας αποφασίσουν οι αγοραστές
Οι λάτρεις λοιπόν του κλασικού γερμανικού μοντέλου μπορούν να είναι ήσυχοι ότι η επόμενη γενιά της M3, που θα ονομάζεται G84 και θα έρθει γύρω στο 2027 ή το 2028, θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τον υπάρχοντα 6κύλινδρο twin-turbo S58 των 3,0 lt.
Θα δεχτεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις ώστε να διασφαλιστεί ότι θα είναι συμβατός με τα πρότυπα ρύπων Euro 7. Και βέβαια, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο του παντρέματος με υβριδική τεχνολογία.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H ηλεκτρική BMW M3 δεν θα ονομαστεί iM3
Ελάχιστες τεχνικές λεπτομέρειες για την G84 BMW M3 είναι γνωστές σε αυτό το πρώιμο στάδιο, αλλά πιθανότατα θα βασίζεται στην ίδια αρθρωτή πλατφόρμα CLAR με άλλα μοντέλα της Σειράς 3.
Δυστυχώς, δεν θα συνοδεύεται από μια νέα M4. Αν και θα θέλαμε να δούμε τη δίθυρη M4 να επιβιώνει άλλη μία γενιά, ένας διάδοχος με κινητήρα καύσης δεν αναμένεται στα σκαριά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H BMW M4 κάνει facelift και δυναμώνει κατά 20 PS
Νωρίτερα φέτος, η BMW παρουσίασε μια facelift έκδοση της M4 και τους επόμενους μήνες θα λανσαριστεί η ανανεωμένη M3. Τα δύο μοντέλα θα παραμείνουν στην παραγωγή μέχρι την άνοιξη του 2027.
Ο κύκλος ζωής της G84 M3 θα εξαρτηθεί από τη δημοτικότητα της ηλεκτρικής M3, καθώς κι από τους ισχύοντες μελλοντικά κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Όπως και να έχει, πιθανότατα θα είναι η τελευταία θερμική BMW M3.