Επίσημο: Υβριδική Porsche 911 εντός της χρονιάς, έως 800+ PS
Επίσημο: Υβριδική Porsche 911 εντός της χρονιάς, έως 800+ PS
Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας θα συνδυαστεί με ήπιο facelift.
Δημήτρης Σαμπαζιώτης |
Η Porsche 911 της γενιάς 992.2, που αναμένεται να αρχίσει να πωλείται μέχρι το τέλος του έτους, θα λάβει μια σειρά βελτιώσεις ως μέρος ενός ήπιου facelift. Ξεχωρίζουμε τον εξηλεκτρισμό των 6κύλινδρων βενζινοκινητήρων της γκάμας.
Η ανανεωμένη Porsche 911 θα είναι ένα από τα τέσσερα νέα μοντέλα της Porsche που περιμένουμε εντός του 2024, μία από τις πιο γεμάτες χρόνιες της γερμανικής αναφορικά με λανσαρίσματα νέων εκδόσεων. Τα άλλα τρία είναι η νέα Panamera, οι πανίσχυρες εκδόσεις της Taycan κι η ηλεκτρική Macan.
Υβριδική τεχνολογία: Αναγκαιότητα για τους ρύπους για άλλους, ευκαιρία για καλύτερες επιδόσεις για την Porsche 911
Οι αλλαγές έχουν σκοπό να διατηρήσουν φρέσκια την πισωμήχανη Γερμανίδα μέχρι το 2027, όταν κι αναμένεται το ολοκαίνουργιο μοντέλο 9ης γενιάς. Το νέο υβριδικό σύστημα αναμένεται να εμφανιστεί σε μια νέα 4κίνητη έκδοση που θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι.
Ο υπερτροφοδοτούμενος 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας της Porsche θα παρέχει κίνηση στους πίσω τροχούς, ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας θα κινεί τους μπροστινούς.
Δεν θα χρειάζεται να ψάχνετε για πρίζα, γιατί η μπαταρία θα φορτίζει είτε όταν φρενάρετε, είτε χρησιμοποιώντας τον κινητήρα ως γεννήτρια. Η ηλεκτρική ενέργεια θα αποθηκεύεται σε μια ειδικά εξελιγμένη πανάλαφρη μπαταρία ιόντων λιθίου. Έχει εξελιχθεί ειδικά για ταχύτατες φορτίσεις κι εκφορτίσεις.
Σε αντιστοιχία με τις Cayenne και Panamera, τα νέα μοντέλα αναμένεται να ονομάζονται Turbo-E Hybrid και Turbo S E-Hybrid, αν και δεν γνωρίζουμε ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με συγκεκριμένα νούμερα ισχύος.
Το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης αναπτύχθηκε με συνεργασία μεταξύ των τμημάτων αυτοκινήτων παραγωγής και του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Porsche. Και βέβαια, με τη συνδρομή της Rimac, του Κροάτη κατασκευαστή που είναι ειδικός στην ηλεκτροκίνηση και του οποίου η Porsche κατέχει μερίδιο 45%.
Λίγο πριν μας αποχαιρετήσει η 8η γενιά της Porsche 911, θα υπάρξει και μια υβριδική έκδοση της τρομερής GT2 RS με περισσότερους από 800 ίππους.
Οι βασικές Carrera και Carrera S θα διατηρήσουν τον υπάρχοντα υπερτροφοδοτούμενο επίπεδο των 3,0 lt, αλλά δεν έχει επιβεβαιωθεί εάν θα υιοθετήσουν το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V που αναπτύσσει η Porsche σε συνεργασία με τη Valeo.
Υπάρχει επίσης η φήμη ότι τα μοντέλα GTS θα υιοθετήσουν τον ατμοσφαιρικό 6κύλινδρο των 4,0 lt που χρησιμοποιεί η 718 Cayman GT4 στη θέση του σημερινού τούρμπο των 3,0 lt.
-Τι δουλειά θες να κάνεις όταν μεγαλώσεις, τον ρωτούσαν όταν ήταν πιτσιρίκος. -Να γράφω σε περιοδικό για αυτοκίνητα, απαντούσε ευθαρσώς. Μπορεί να τα ξεκοκάλιζε από τη Γ' Δημοτικού, αλλά δεν ήξερε ακόμα τις έννοιες δημοσιογράφος, συντάκτης Ειδικού Τύπου, δοκιμαστής, αρθρογράφος. Το παιδικό όνειρο πραγματοποιήθηκε εκείνο τον μακρινό Γενάρη του 2000, τότε που τον εμπιστεύθηκαν στο εβδομαδιαίο ελληνικό Autocar. Βέβαια, τότε τον είχαν ξεγελάσει τρόπον τινά: είχε διαβάσει μια αγγελία για συντάκτες στο Drive, το αγαπημένο του περιοδικό. Αλλά όταν πέρασε τη συνέντευξη, του ανακοίνωσαν ότι τον προόριζαν για το (νεοσυσταθέν τότε, συγχωρεμένο τώρα) Autocar. Τώρα, σχεδόν 24 χρόνια αργότερα, η "αδικία" αποκαθίσταται.
Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media