Επίσημο: Υβριδική Porsche 911 εντός της χρονιάς, έως 800+ PS

Επίσημο: Υβριδική Porsche 911 εντός της χρονιάς, έως 800+ PS

Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας θα συνδυαστεί με ήπιο facelift.

Porsche 911

Η Porsche 911 της γενιάς 992.2, που αναμένεται να αρχίσει να πωλείται μέχρι το τέλος του έτους, θα λάβει μια σειρά βελτιώσεις ως μέρος ενός ήπιου facelift. Ξεχωρίζουμε τον εξηλεκτρισμό των 6κύλινδρων βενζινοκινητήρων της γκάμας.

Η ανανεωμένη Porsche 911 θα είναι ένα από τα τέσσερα νέα μοντέλα της Porsche που περιμένουμε εντός του 2024, μία από τις πιο γεμάτες χρόνιες της γερμανικής αναφορικά με λανσαρίσματα νέων εκδόσεων. Τα άλλα τρία είναι η νέα Panamera, οι πανίσχυρες εκδόσεις της Taycan κι η ηλεκτρική Macan.

Υβριδική τεχνολογία: Αναγκαιότητα για τους ρύπους για άλλους, ευκαιρία για καλύτερες επιδόσεις για την Porsche 911

Οι αλλαγές έχουν σκοπό να διατηρήσουν φρέσκια την πισωμήχανη Γερμανίδα μέχρι το 2027, όταν κι αναμένεται το ολοκαίνουργιο μοντέλο 9ης γενιάς. Το νέο υβριδικό σύστημα αναμένεται να εμφανιστεί σε μια νέα 4κίνητη έκδοση που θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι.

Porsche 911

Ο υπερτροφοδοτούμενος 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας της Porsche θα παρέχει κίνηση στους πίσω τροχούς, ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας θα κινεί τους μπροστινούς.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κι όμως, κάποτε κυκλοφορούσε μια 4πορτη Porsche 911 [video]

Δεν θα χρειάζεται να ψάχνετε για πρίζα, γιατί η μπαταρία θα φορτίζει είτε όταν φρενάρετε, είτε χρησιμοποιώντας τον κινητήρα ως γεννήτρια. Η ηλεκτρική ενέργεια θα αποθηκεύεται σε μια ειδικά εξελιγμένη πανάλαφρη μπαταρία ιόντων λιθίου. Έχει εξελιχθεί ειδικά για ταχύτατες φορτίσεις κι εκφορτίσεις.

Porsche 911

Σε αντιστοιχία με τις Cayenne και Panamera, τα νέα μοντέλα αναμένεται να ονομάζονται Turbo-E Hybrid και Turbo S E-Hybrid, αν και δεν γνωρίζουμε ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με συγκεκριμένα νούμερα ισχύος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche Taycan κατακρεουργείται για να της κλέψουν τα φώτα

Το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης αναπτύχθηκε με συνεργασία μεταξύ των τμημάτων αυτοκινήτων παραγωγής και του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Porsche. Και βέβαια, με τη συνδρομή της Rimac, του ​​Κροάτη κατασκευαστή που είναι ειδικός στην ηλεκτροκίνηση και του οποίου η Porsche κατέχει μερίδιο 45%.

Porsche 911

Λίγο πριν μας αποχαιρετήσει η 8η γενιά της Porsche 911, θα υπάρξει και μια υβριδική έκδοση της τρομερής GT2 RS με περισσότερους από 800 ίππους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 84χρονη λιώνει στην πίστα 911 GT3 RS και Gallardo [video]

Οι βασικές Carrera και Carrera S θα διατηρήσουν τον υπάρχοντα υπερτροφοδοτούμενο επίπεδο των 3,0 lt, αλλά δεν έχει επιβεβαιωθεί εάν θα υιοθετήσουν το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V που αναπτύσσει η Porsche σε συνεργασία με τη Valeo.

Porsche 911

Υπάρχει επίσης η φήμη ότι τα μοντέλα GTS θα υιοθετήσουν τον ατμοσφαιρικό 6κύλινδρο των 4,0 lt που χρησιμοποιεί η 718 Cayman GT4 στη θέση του σημερινού τούρμπο των 3,0 lt.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το επόμενο μοντέλο της Rimac θα καίει πετρέλαιο

Σε καμία περίπτωση δεν περιμένουμε ακόμα μια πλήρως ηλεκτρική 911, καθώς θα είναι το τελευταίο μοντέλο των Γερμανών που θα μπει στην πρίζα. Άλλωστε, η Porsche επενδύει συνεχώς και στα συνθετικά καύσιμα.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube