Citroën 2CV, δεν θα είναι το μόνο κλασικό που θα αναβιώσουν
Citroën 2CV, δεν θα είναι το μόνο κλασικό που θα αναβιώσουν
Το Citroën 2CV θα επιστρέψει, αλλά μαζί του θα νεκραναστηθούν και άλλα ιστορικά μοντέλα των Γάλλων.
Δημήτρης Σαμπαζιώτης |
Τον Ιανουάριο ανακοινώθηκε ότι το Citroën 2CV θα επιστρέψει εν δόξα και τιμή. Τώρα, οι Γάλλοι δηλώνουν ότι θέλουν να αναβιώσουν και άλλα κλασικά μοντέλα που άφησαν το στίγμα τους στην παγκόσμια αυτοκίνηση.
Η είδηση ήρθε διά χειλέων του Thierry Koskas, CEO της γαλλικής εταιρείας. Ο οποίος διευκρίνισε ότι το αναγεννημένο Citroën 2CV θα είναι μέρος ενός σχεδίου που θα περιλαμβάνει και άλλα «τολμηρά και συγκλονιστικά» μοντέλα. «Η μάρκα έχει μια απίστευτη ιστορία και νομίζω ότι εξακολουθεί να αρέσει σε πολύ κόσμο», δήλωσε ο Koskas. «Στη Γαλλία, τα κλασικά Citroën DS και Citroën 2CV θεωρούνται πάντα τα δύο πιο αγαπημένα αυτοκίνητα του κοινού».
Όταν έχεις παρουσιάσει τέτοια θρυλικά μοντέλα, που άλλαξαν τον κόσμο, είναι αμαρτία να μην τα αξιοποιείς
«Όταν ταξιδεύετε παντού στον πλανήτη, όλοι γνωρίζουν το Citroën 2CV. Θέλουμε να αξιοποιήσουμε αυτήν την κληρονομιά». Ο 61χρονος επισήμανε ότι η μελλοντική γκάμα της Citroën θα χτιστεί γύρω από τέσσερις πυλώνες: Τα C3, C3 Aircross, C4 και C5 Aircross. Αλλά η εταιρεία θα λανσάρει πρόσθετα μοντέλα, που θα πλαισιώσουν τις πιο εμπορικές ετικέτες.
«Έχουμε αρχίσει να τολμάμε ξανά στον τρόπο που επικοινωνούμε με τους αγοραστές. Αλλά στο μέλλον χρειαζόμαστε μερικά εμβληματικά μοντέλα που θα εκπλήξουν, είτε μέσω του σχεδιασμού τους, των χαρακτηριστικών τους ή οτιδήποτε άλλο. Αυτό έκανε πάντα η Citroën και ξέρει να το κάνει πολύ καλά».
Στις υπόλοιπες δηλώσεις του, ξεχωρίζουμε ότι το C5 Aircrossθα αποτελέσει το ανώτατο όριο όσον αφορά το μέγεθος της γκάμας. Και ότι δεν υπάρχει ακόμα η σκέψη για είσοδο ξανά στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης με ένα μοντέλο αλά C1 ή C2.
Αλλά ο Γάλλος πιστεύει ότι η Citroën «απευθύνεται ήδη στους αγοραστές αυτής της κατηγορίας», διότι έχει καταστήσει πραγματικά προσιτό το νέο της C3. «Δεν έχουμε καμία πρόθεση να κάνουμε κάτι μικρότερο από το C3», είπε. «Είμαι πολύ χαρούμενος που επικεντρώνομαι στις κατηγορίες Β και C. Αυτή είναι η παιδική μου χαρά».
-Τι δουλειά θες να κάνεις όταν μεγαλώσεις, τον ρωτούσαν όταν ήταν πιτσιρίκος. -Να γράφω σε περιοδικό για αυτοκίνητα, απαντούσε ευθαρσώς. Μπορεί να τα ξεκοκάλιζε από τη Γ' Δημοτικού, αλλά δεν ήξερε ακόμα τις έννοιες δημοσιογράφος, συντάκτης Ειδικού Τύπου, δοκιμαστής, αρθρογράφος. Το παιδικό όνειρο πραγματοποιήθηκε εκείνο τον μακρινό Γενάρη του 2000, τότε που τον εμπιστεύθηκαν στο εβδομαδιαίο ελληνικό Autocar. Βέβαια, τότε τον είχαν ξεγελάσει τρόπον τινά: είχε διαβάσει μια αγγελία για συντάκτες στο Drive, το αγαπημένο του περιοδικό. Αλλά όταν πέρασε τη συνέντευξη, του ανακοίνωσαν ότι τον προόριζαν για το (νεοσυσταθέν τότε, συγχωρεμένο τώρα) Autocar. Τώρα, σχεδόν 24 χρόνια αργότερα, η "αδικία" αποκαθίσταται.
Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media