
Νέα Lancia Ypsilon, εντός έδρας παίζει καλή μπάλα
Παρά τις χαμηλές πωλήσεις στην Ευρώπη, η νέα Lancia Ypsilon δείχνει σημάδια ανάκαμψης στην Ιταλία, ξεπερνώντας τα Audi A1 και MΙΝΙ στα premium σουπερμίνι.


Η νέα Lancia Ypsilon αποτελεί το πρώτο βήμα στη φιλόδοξη αναγέννηση της ιστορικής ιταλικής φίρμας, υπό την αιγίδα του Ομίλου Stellantis και του ιδιωτεύοντος πια Carlos Tavares.
Ύστερα από χρόνια περιορισμένης παρουσίας αποκλειστικά στην Ιταλία, η Lancia επανέρχεται στην ευρωπαϊκή σκηνή με στόχο να καθιερωθεί στη μικρή premium κατηγορία. Η Lancia Ypsilon του 2025 παρουσιάστηκε ως μια μοντέρνα και εκλεπτυσμένη εκδοχή της προηγούμενης γενιάς, με ηλεκτροκίνητες και εξηλεκτρισμένες επιλογές, αλλά με αισθητά υψηλότερη τιμή.
Η παρουσία της νέας Lancia Ypsilon περιορίζεται προς το παρόν σε πέντε χώρες: Βέλγιο, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία και Ολλανδία
Αυτό είχε αποτέλεσμα να σημειώσει αρχικά περιορισμένες πωλήσεις στην αρχή -μόλις 2.208 μονάδες σε όλη την Ευρώπη τους δύο πρώτους μήνες του 2025, έναντι των 8.088 μονάδων της παλιάς γενιάς μόνο στην Ιταλία το 2024.
Ωστόσο, στην Ιταλία, η νέα Ypsilon αρχίζει να κερδίζει έδαφος. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Italpassion, κατέγραψε 2.926 πωλήσεις στο πρώτο 3μηνο του έτους, ξεπερνώντας το Audi A1 και την MΙΝΙ. Έτσι, καθιερώνεται ως το πιο δημοφιλές premium σουπερμίνι στη χώρα.
Παρά τη θετική αυτή ένδειξη, η Lancia έχει ακόμα πολύ δρόμο να διανύσει στην υπόλοιπη Ευρώπη. Η παρουσία της περιορίζεται προς το παρόν σε πέντε χώρες: Βέλγιο, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία και Ολλανδία. Με την ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων και το λανσάρισμα νέων μοντέλων τα επόμενα χρόνια, όπως η Gamma και η Delta, οι ελπίδες για μια πραγματική ευρωπαϊκή επάνοδο παραμένουν ζωντανές.