Το μονοθέσιο της Porsche για τη Formula E
Η 99X Electric έχει απόδοση έως 340 PS και βάρος 900 kg.
Η Porsche παρουσίασε το ηλεκτροκίνητο μονοθέσιο 99X Electric το οποίο θα τρέξει για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα ABB FIA Formula E Championship με την ομάδα TAG Heuer Porsche.
Οι κανονισμοί του πρωταθλήματος Formula E απαιτούν τη χρήση πανομοιότυπου σασί και μπαταρίας, επιτρέποντας στους κατασκευαστές να εξελίξουν τους δικούς τους ηλεκτροκινητήρες. Οι μηχανικοί της Porsche χρησιμοποίησαν την εμπειρία τους από την 919 Hybrid για να εξελίξουν ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που θα συμβάλλει και στην εξέλιξη της τεχνολογίας για τα μελλοντικά μοντέλα παραγωγής. (η τεχνολογία 800 volt της Formula E χρησιμοποιείται και από την Porsche Taycan).
Η απόδοση του μονοθεσίου που ζυγίζει 900 kg (οι μπαταρίες ζυγίζουν 385 kg) ξεκινά από τα 200 kW (272 PS) σε Race Mode, αυξάνεται στα 235 kW (320 PS) σε Attack Mode και φτάνει μέχρι και τα 250 kW (340 PS) σε Fanboost Mode και στα προκριματικά. Σύμφωνα με την Porshche, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,8" ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 280 km/h.
Ο Malte Huneke, Technical Project Leader της ομάδας στη Formula E δήλωσε: «Μέσα στους τελευταίους μήνες τελειοποιήσαμε την αξιοπιστία του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης του μονοθεσίου στην πίστα και το εργαστήριο. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι και αισιόδοξοι καθώς προχωράμε στις τελευταίες προετοιμασίες για τον πρώτο αγώνα. Στις επόμενες εβδομάδες θα επικεντρωθούμε στην απόδοση της Porsche 99X Electric...»
Η πρώτη εμφάνιση της 99X Electric στην πίστα θα γίνει κατά τη διάρκεια των δοκιμών στη Valencia της Ισπανίας στα μέσα Οκτωβρίου. Οδηγοί της Porsche στην πρώτη της σεζόν στη Formula E θα είναι οι Neel Jani και André Lotterer.
Η συμμετοχή της Porsche στη Formula E σηματοδοτεί την επιστροφή της στους αγώνες μονοθεσίων μετά από 30 χρόνια. Επίσης, αποτελεί τον επόμενο σταθμό της εταιρείας στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού μετά από την απόλυτη κυριαρχία της στην κατηγορία LMP1 (αγώνες αντοχής) με την 919 Hybrid.