Mitsubishi Lancer: Αναγέννηση ως crossover;
Το νέο Mitsubishi Lancer πρόκειται να επιστρέψει ως crossover και θα μπορούσε μάλιστα να διαθέτει και υβριδικές εκδόσεις.
Η Mitsubishi εργάζεται πάνω στη ριζοσπαστική επιστροφή του ονόματος Lancer, ως ενός funky crossover στην μεσαία-κόμπακτ κατηγορία των SUV (SUV C-Segment), ανταγωνιζόμενο από τα κλασικά χάτσμπακ έως τα νιόφερτα crossover.
Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζουν οι συνάδελφοι του Auto-Express και μάλιστα διαβεβαιωμένο από επίσημα χείλη, οπότε και δεν έχουμε κανένα λόγο να μην τους πιστέψουμε.
Η ιαπωνική φίρμα απολαμβάνει μιας ταχείας αύξησης στις πωλήσεις, ως μέρος της ίδιας Συμμαχίας που περιλαμβάνει τη Renault και τη Nissan. Τώρα, ο επικεφαλής της εταιρείας, Briton Trevor Mann και ο επικεφαλής σχεδιαστής Tsunehiro Kunimoto έχουν αρχίσει να εργάζονται σοβαρά για να αντικαταστήσουν όλα τα υφιστάμενα SUV της Mitsubishi, αλλά και να λανσάρουν μια νέα γενιά μικρών αυτοκινήτων και το Lancer.
Μιλώντας αποκλειστικά στους Βρετανούς συναδέλφους, ο Mann αποκάλυψε ότι η κατεύθυνση του Lancer είναι κοντά στο να οριστικοποιηθεί, αφήνοντας επίσης έναν ισχυρό υπαινιγμό για το μέγεθος του αυτοκινήτου. «Έχουμε ένα πρόγραμμα προϊόντων μακράς χρονικής διάρκειας που είναι αρκετά εδραιωμένο μέχρι 2025. Και μια διακεκομμένη γραμμή πέρα από αυτό», εξήγησε. «Με αυτά τα δεδομένα, αυτό που έχουμε πει είναι: “Τι αυτοκίνητα θέλουμε; Σε ποια πάνω θα εργαστούμε;” Θα αντικαταστήσουμε τα ASX, Outlander και Triton [L200]. Στη συνέχεια, έχουμε αυτά τα δύο “κουτιά”: Το Pajero και το Lancer».
»Το Lancer είναι ίσως το πιο εύκολο. Πιστεύουμε ότι έχουμε μια λύση που θα μπορούσε να ταιριάζει στην κατηγορία. Επειδή, αν κοιτάξετε παγκόσμια, η αγορά των χάτσμπακ στην κατηγορία C [Golf, Astra, Focus…] δεν συρρικνώνεται. Είναι λίγο κάτω στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη. Ωστόσο, τα νούμερα στην Κίνα δείχνουν ότι εξακολουθεί να επεκτείνεται. Έτσι υπάρχει ζήτηση. Και νομίζω ότι επειδή η κατηγορία είναι τόσο μεγάλη παγκοσμίως, πρέπει να το δούμε».
Ο Kunimoto αναφέρει ότι η κατεύθυνση σχεδιασμού που παρουσιάστηκε από το e-Evolution (πάνω) που παρουσιάστηκε στο Tokyo Motor Show το 2017 είναι ιδανική για ένα μικρότερο μοντέλο. Η εικόνα που δημοσίευσε το Auto Express δείχνει πώς θα μπορούσε να εξελιχθεί ένα νέο χάτσμπακ Lancer. «Ακριβώς επειδή είναι C-segment δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι και ένα πολύ συμβατικό χάτσμπακ», εξήγησε ο Kunimoto. «Ίσως μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα νέο τύπο χάτσμπακ. Σκεφτόμαστε αρκετά ανατρεπτικά. Η πρωτοτυπία που είναι μέρος της φιλοσοφίας σχεδιασμού της Mitsubishi τώρα αποκτά και συνέχεια», πρόσθεσε.
Η ιαπωνική φίρμα είναι πιθανό να βασίσει το Lancer στην τελευταία εξέλιξη της πλατφόρμας CMF C/D της Συμμαχίας. Η επιλογή αυτή θα υποστήριζε ένα σχήμα crossover όπως το e-Evolution, προσφέροντας παράλληλα τη δυνατότητα για τετρακίνηση και την υιοθέτηση των υβριδικών συστημάτων της Mitsubishi. Μια τεχνολογία που οι φίρμες της Συμμαχίας εργάζονται σκληρά για να ενταχθούν στις πλατφόρμες τους.