Mercedes-Benz: Νέο δυνατό μοτέρ L6 ντίζελ για την E-Class All Terrain

Mercedes-Benz: Νέο δυνατό μοτέρ L6 ντίζελ για την E-Class All Terrain

Ο νέος 6κύλινδρος σε σειρά ντίζελ OM 656 εντός ολίγου και στην γκάμα των μοτέρ της E-Class All Terrain.

To ολοκαίνουργιο μοτέρ ντίζελ της Mercedes-Benz που ακούει στον κωδικό OM 656, θα πολλαπλασιάσει τη χρήση του στη φίρμα, διατιθέμενο -σύμφωνα με καλά πληροφορημένη πηγή- στην E-Class All Terrain με 340 άλογα και 71,4 kgm.

Το αυτόματο κιβώτιο εννέα ταχυτήτων της Mercedes- Benz αναμένεται να συνδυάζεται τους ερχόμενους μήνες με την προγραμματισμένη χιονοστιβάδα ροπής που έρχεται από τη Στουτγάρδη. 

Η εταιρεία αναμένεται θα ενσωματώσει γρήγορα την ολοκαίνουργια μονάδα ντίζελ OM 656, 6κύλινδρο μοτέρ σε σειρά με χωρητικότητα 2,9 λίτρα και τούρμπο, που δίνει ήδη το παρών στην S-Class και στην πρόσφατη CLS. Αυτές οι τελευταίες είναι προς το παρόν μόνο δύο από τα μοντέλα της Mercedes- Benz που δέχτηκαν αυτή τη μεγάλη καινοτομία: Την αντικατάσταση του προηγούμενου V6 με τον νέο 6κύλινδρο σε σειρά της εταιρείας. 

Σύμφωνα με το Mercedes-Benz Passion, ο Γερμανός κατασκευαστής σκοπεύει να εισαγάγει αυτό το μπλοκ και κάτω από το καπό της E-Class All Terrain. Πρόκειται, όπως γνωρίζουμε, για ένα πρωτόφαντο μοντέλο στην γκάμα της εταιρείας, η οποία θα το εφοδιάσει με τον πιο ισχυρό και νεότερο πετρελαιοκινητήρα στην ιστορία της. Αυτός ο 6κύλινδρος σε σειρά αποδίδει 340 PS και 71,4 kgm ροπής κάτω από το καπό της μεγάλης S-Class. Ισχύ που εντός ολίγου θα βρεθεί και σε αυτή την έκδοση της E-Class. Ένας κινητήρας «αναπόφευκτος» σύμφωνα με τη Mercedes-Benz σε αυτήν την κατηγορία, όπου η υψηλή ισχύς θα πρέπει πλέον να συνδυάζεται με χαμηλές εκπομπές. Να σημειώσουμε λοιπόν ότι η περίπτωση του OM 656 πάνω στην πρόσφατη CLS εκπέμπει μόνο 148 g/km CO2. Αρκεί να πούμε, ότι πρόκειται για ένα κατόρθωμα με τέτοιες επιδόσεις.

OM 656

Το αναφέρουμε, καθώς η Mercedes-Benz με την E-Class All Terrain σε αυτόν τον τομέα υποσκελίζει τους αντιπάλους της. Το γηραλέο Audi A6 Allroad, που θα αντικατασταθεί στο εγγύς μέλλον, στην έκδοση V6 TDI με τους 320 PS εκπέμπει 172 g/km CO2 για σαφώς υποδεέστερες επιδόσεις. Από την άλλη, η BMW δεν φαίνεται να προτίθεται να εξελίξει μια «σκληροτράχηλη» 5 Series Touring. 

Για το τέλος χρειάζεται να υπενθυμίσουμε ότι το ελαφρύ υβριδικό σύστημα του OM 656, σε όλα τα στάδια, συμβάλλει σε αυτά τα εκπληκτικά νούμερα για ένα κινητήρα που αποδίδει 71,4 kgm. Το μπλοκ OM 656 είναι εξοπλισμένο με ένα 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα που του επιτρέπεται να τροφοδοτεί πολύ περισσότερα περιφερειακά από ένα κλασικό σύστημα 12V. Οι αντλίες νερού, ο συμπιεστής του κλιματισμού, το τούρμπο ή ακόμη και η ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα μέσω μιας μικρής μπαταρίας λιθίου δεν τροφοδοτούνται πλέον από τον κινητήρα. Έτσι, το μοτέρ καταναλώνει λιγότερο, ενώ μπορεί ακόμη και να περάσει σε λειτουργία «ελεύθερου τροχασμού» σε κάποιες περιπτώσεις. Οριακά κέρδη που προστίθενται και δείχνουν ότι η θερμική ισχύς δεν έχει χάσει ακόμα το παιχνίδι.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube