Με ηλεκτρική G-Class θα κυκλοφορεί πλέον ο Πάπας Φραγκίσκος

Με ηλεκτρική G-Class θα κυκλοφορεί πλέον ο Πάπας Φραγκίσκος

Ο προκαθήμενος της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας παρέλαβε μια ηλεκτρική G-Class. Για ευλογημένες κι αμόλυντες μετακινήσεις.

Φαίνεται ότι ο Άγιος Βασίλης έρχεται νωρίτερα στους Καθολικούς, αφού ο Πάπας Φραγκίσκος έλαβε ένα πρόωρο χριστουγεννιάτικο δώρο από τη Mercedes-Benz: Μια ηλεκτρική G-Class.

Η γερμανική εταιρεία παρέδωσε το νέο «popemobile», μια EQG 580. Θα αποτελέσει την τελευταία από μια μακρά σειρά παπικών μοντέλων με βάση την G-Class, τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί από τους Πάπες Ιωάννη Παύλο Β', Βενέδικτο XVI και βέβαια, τον Φραγκίσκο.

Μετακινήσεις αμόλυντες, αθόρυβες, οικολογικές, ηλεκτρικές

G-Class

Το μοναδικό πρωτότυπο αναπτύχθηκε σε στενή συνεργασία με το Βατικανό και διαθέτει λευκό φινίρισμα στην καμπίνα και το αμάξωμα. Για να διαμορφωθεί ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες του Ποντίφικα, η αριστερή πίσω πόρτα αφαιρέθηκε πλήρως.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα ηλεκτρικά VW ενώνουν την Παπική και την Ορθόδοξη Εκκλησία

Η πίσω δεξιά πόρτα παραμένει, αλλά έχει τροποποιηθεί ώστε να ανοίγει ανάποδα, προς τα πίσω. Παρέχει πρόσβαση εκεί που κανονικά θα βρίσκονταν οι θέσεις για τους πίσω επιβάτες. Πλέον, υπάρχει υπερυψωμένη πλατφόρμα, με κεντρικά τοποθετημένο περιστρεφόμενο κάθισμα που ρυθμίζεται καθ' ύψος. Η Mercedes-Benz δηλώνει ότι επιτρέπει στον Πάπα να «κινείται με ευελιξία», καθώς και να απευθύνεται στο κοινό από διαφορετικές οπτικές γωνίες.

G-Class

Δύο ακόμα καθίσματα βρίσκονται πίσω της, για τη συνοδεία του 83χρονου Αργεντίνου. Η G-Class διαθέτει επίσης πίσω σκαλοπάτια και χειρολαβές για το προσωπικό ασφαλείας. Εάν προβλέπονται κακές καιρικές συνθήκες, το ηλεκτρικό Geländewagen μπορεί να εξοπλιστεί με μια σκληρή οροφή που παρέχει μια ελάχιστη προστασία από τα καιρικά φαινόμενα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πάπας Φραγκίσκος: Αναγκαία η στροφή στα καθαρά καύσιμα 

Αναφορικά με τα μηχανικά μέρη, η Στουτγάρδη αποκάλυψε ότι οι ηλεκτροκινητήρες έχουν πιο ήπια απόδοση της ροπής. Ώστε ο Ποντίφικας να μπορεί να κινηθεί απρόσκοπτα «στις ιδιαίτερα χαμηλές ταχύτητες που απαιτούνται για δημόσιες εμφανίσεις». 

G-Class

Αν όμως παραστεί ανάγκη καταδίωξης, οι 587 ίπποι και τα 1.163 Nm θα είναι στο πόστο τους. Και με μπαταρία 116 kWh, θα υπάρχει αρκετή διαθέσιμη ενέργεια για διαφυγή, έως ότου παρέχουν ασφάλεια οι Carabinieri.

Αν και πρόκειται για το τελευταίο «popemobile»που βασίζεται στην G-Class, η Mercedes-Benz προμηθεύει αυτοκίνητα στο Βατικανό για σχεδόν 100 χρόνια τώρα. Το πρώτο ήταν ένα Nürburg 460 Pullman για τον Πάπα Πίο XI, το οποίο παραδόθηκε το 1930.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube