Με δικής της κατασκευής μπαταρίες η Volvo από το 2026
Η Novo Energy, μια κοινοπραξία μεταξύ της Volvo και της Northvolt είναι έτοιμη να ξεκινήσει τη δραστηριοποίησή της στην κατασκευή μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
To νέο εργοστάσιο της κοινοπραξίας Volvo-Northvolt στο Göteborg της Σουηδίας είναι έτοιμο να ξεκινήσει τη λειτουργία του, επιταχύνοντας τη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση.
Πίσω από αυτή τη σημαντική κοινοπραξία βρίσκεται ο CEO της Novo Energy, Adrian Clarke. Ο άνθρωπος που διαδραμάτισε κομβικό ρόλο στην ανέγερση και την εύρυθμη λειτουργία των εργοστασίων παραγωγής μπαταριών της Tesla.
Στόχος της κοινοπραξίας Volvo-Northvolt είναι να θέσει το εργοστάσιο σε πλήρη παραγωγική δραστηριότητα το 2026
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ηλεκτροκίνηση, μια επένδυση για το μέλλον του πλανήτη
Αυτό ακριβώς φιλοδοξεί να κάνει και όσον αφορά την κοινοπραξία των δύο σουηδικών εταιρειών. Με σκοπό το νέο αυτό εργοστάσιο να τεθεί σε πλήρη παραγωγική δραστηριότητα από το 2026. Ο CEO της κοινοπραξίας μίλησε στο Automotive News, εκφράζοντας την αισιοδοξία του για το πρότζεκτ και για το ότι η επιτυχία του μπορεί να είναι ακόμα μεγαλύτερη σε σύγκριση με την αμερικανική φίρμα.
Φυσικά, ο Clarke, για να μπορέσει να φτάσει και να ξεπεράσει τα αντίστοιχα εργοστάσια της Tesla, αναμένεται να χρησιμοποιήσει πανομοιότυπες μεθόδους. Όπως για παράδειγμα, η στενή συνεργασία ανάμεσα στα τμήματα σχεδιασμού και κατασκευής των μπαταριών, με την ομάδα που θα αναλάβει την ανέγερση της μονάδας.
«Το ότι είχαμε ανθρώπους του εργοστασίου να επιβλέπουν την ανέγερσή του από το ξεκίνημα ήταν ένα μεγάλό μας ατού στην Tesla. Για αυτό αγαπώ αυτή την κοινοπραξία. Αν και δεν είμαστε η ίδια εταιρεία, μπορούμε να κάνουμε αυτές τις διαπραγματεύσεις και να ακολουθήσουμε αυτή την κατεύθυνση, ώστε να φτάσουμε στα όρια που επιθυμούμε.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Φόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο σπίτι, ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω;
Το να έχουμε ένα κοινό όραμα, έναν κοινό στόχο για την εταιρεία μας, είναι πάρα πολύ σημαντικό» ανέφερε ο Clarke. Να σημειώσουμε πως το εργοστάσιο της Novo Energy θα κατασκευαστεί σε κοντινή απόσταση (σχεδόν 200 m) από το μεγαλύτερο εργοστάσιο της Volvo, στην Torslanda του Göteborg.
Παίζοντας φυσικά αποφασιστικό ρόλο στην πορεία της φίρμας προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της.