McLaren, εμείς θα φτιάξουμε το πρώτο ηλεκτρικό σούπερκαρ

McLaren, εμείς θα φτιάξουμε το πρώτο ηλεκτρικό σούπερκαρ

Rimac Nevera; Ε όχι δα, η McLaren είναι σίγουρη ότι ένα πραγματικό σούπερκαρ δεν μπορεί να ζυγίζει δύο τόνους.

McLaren

«Δεν θα υπάρξει ηλεκτρικό σούπερκαρ πριν το φτιάξει η McLaren», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Michael Leiters. Διαγράφοντας μονοκονδυλιά τις προσπάθειες του Mate Rimac με το Nevera, αλλά και το McMurtry Speirling, καθώς και το Aspark Owl SP600, το ιαπωνικό EV με το ρεκόρ τελικής ταχύτητας στα 438,7 km/h.

«Δεν μπορεί να λογίζεται ως υπεραυτοκίνητο μία κατασκευή με 2.000 ίππους, αλλά και 2.000 kg», συμπλήρωσε ο CEO της McLaren. Στρογγυλεύοντας τα νούμερα του κροατικού Rimac Nevera, του ηλεκτρικού hypercar των ρεκόρ. Με 1.914 ίππους για 2.150 kg, επιταχύνει από στάση στα 160 km/h σε μόλις 3,21”.

Rimac, Ferrari, δεν λογαριάζει τίποτα ο CEO της McLaren. Μόνο οι Βρετανοί θα φτιάξουν ένα πραγματικό σούπερκαρ που θα μπαίνει στην πρίζα

McLaren

Του πιστώνουμε την εμμονή με το χαμηλό βάρος. Παρότι οι μπαταρίες τοποθετούνται στο δάπεδο και κατεβάζουν το κέντρο βάρος του αυτοκινήτου, ένα ηλεκτρικό μοντέλο δεν μπορεί προσώρας να πλησιάσει στα βάρη των θερμικών σούπερκαρ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aspark Owl SP600, ρεκόρ τελικής στα EV με 438,7 [video]

«Αν καταφέρουμε να φτιάξουμε ένα υπεραυτοκίνητο που θα ζυγίζει όσο τα σημερινά μας μοντέλα, τότε ναι, θα έχουμε ένα πραγματικό EV σούπερκαρ. Θα πρέπει να διασφαλίσουμε ότι είναι ευκίνητο, ανάλαφρο κι ότι θα αφήνει στον οδηγό την πραγματική αίσθηση μιας McLaren». 

McLaren

Πόσο σύντομα μπορεί να συμβεί αυτό; Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο υψηλόβαθμος αξιωματούχος αποκάλυψε ότι το νωρίτερο που θα μπορούσε να έχει ωριμάσει η τεχνολογία των μπαταριών είναι το 2028. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ McMurtry Speirling, σοκάρε την AMG One στο Hockenheim, παρότι χρησιμοποίησε μόλις το 75% της ισχύος του [video]

Σχολίασε επίσης ότι η βασική πελατεία της McLaren είναι «δύσπιστη» σχετικά με την προοπτική ενός ηλεκτρικού υπεραυτοκίνητου, γι' αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό το τελικό προϊόν να ενσωματώνει τις οδηγικές αξίες του Woking.

McLaren

Πέρα από το μηχανολογικό κομμάτι όμως, πρέπει να είναι σίγουροι και για την τοποθέτηση του προϊόντος στην αγορά. «Οι πελάτες μας είναι αρκετά πλούσιοι», είπε, «αλλά δεν θέλουν να χάσουν χρήματα. Η απαξίωση των ηλεκτρικών μοντέλων θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και να έχει σταθεροποιηθεί σε υψηλά ποσοστά, αλλιώς οι πελάτες δεν θα ανοίξουν το πορτοφόλι τους».

Πάντως, ο Mate Rimac έχει την πεποίθηση ότι ο κόσμος δεν αγοράζει ηλεκτρικά hypercars, τη στιγμή που στα θερμικά υπάρχει μεγάλη λίστα αναμονής. Και δηλώνει ευτυχής που κατάφερε να πείσει την Volkswagen να μη γίνει αμιγώς ηλεκτρική η Bugatti Tourbillon.

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube