
Lancia Ypsilon, ισχυρότερη η υβριδική, πιο ταξιδιάρα η ηλεκτρική
Η Lancia Ypsilon κερδίζει 10 ίππους ως υβριδική και 22 km αυτονομίας ως ηλεκτρική.

Ακόμα δεν παρουσιάστηκε η Lancia Ypsilon και να οι πρώτες αναβαθμίσεις. Δεν πρόκειται για facelift, αφού οι μοναδικές αναβαθμίσεις αφορούν μηχανικά μέρη. Που αποσκοπούν να καταστήσουν πιο αποτελεσματικό το ιταλικό χάτσμπακ.
Στην πράξη, η Lancia Ypsilon Electric αποκτά «βελτιωμένη χημεία» και αυξημένη χωρητικότητα στην NMC μπαταρία της. Από 51 kWh αυξήθηκε στις 54. Σε συνδυασμό με το πιο αποδοτικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, οι Ιταλοί ανακοινώνουν μεγαλύτερη WLTP αυτονομία. Έτσι, ενώ πριν η Lancia Ypsilon Electric μπορούσε να διανύσει 403 km με μία φόρτιση, τώρα μπορεί σχεδόν 6% περισσότερα, για την ακρίβεια 425 km. Αντίστοιχη αύξηση καρπώθηκαν και τα «αδελφά» Peugeot e-208 και Opel Corsa Electric.
Η Lancia βλέπει τις πωλήσεις της να πέφτουν. Θα χρειαστεί κάθε βοήθεια για να παραμείνει ανταγωνιστική
Και αν στην ηλεκτρική έκδοση υπήρξαν όντως βελτιώσεις, στην υβριδική Ypsilon δεν άλλαξε απολύτως τίποτα. Και όμως, η ιταλική φίρμα δηλώνει ότι η ισχύς έχει αυξηθεί από τους 100 στους 110 ίππους.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Σε ελεύθερη πτώση η Lancia, στο -73% οι πωλήσεις της
Αυτό σημαίνει ότι παρά την «απόκτηση» 10 ίππων, οι επιδόσεις και η μέση κατανάλωση που ανακοινώνουν οι Ιταλοί παραμένουν ακριβώς οι ίδιες με πριν. Τουτέστιν, μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 9,3”, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 190 km/h και η μέση κατανάλωση είναι στα 4,6 lt ανά 100 km.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τόσο κοστίζει η νέα Lancia Ypsilon στην ιταλική αγορά