Υπέκυψε ο Sergio Marchionne [upd]
O Marchionne είχε υποστεί εγκεφαλική εμβολή κατά τη διάρκεια εγχείρισης για καρκίνο.
[upd] Ο Sergio Marchionne, ο βιρτουόζος CEO που πήρε τη χρεοκοπημένη Chrysler το 2009 για να δημιουργήσει την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία Fiat Chrysler Automobiles, πέθανε σε ηλικία 66 ετών, σύμφωνα με δήλωση του προέδρου της Fiat Chrysler, John Elkann.
Ο πρώην CEO της Fiat Chrysler Automobiles, Sergio Marchionne, υπέστη εμβολή κατά τη διάρκεια εγχείρισης για επεκτατικό σάρκωμα στο ώμο, με αποτέλεσμα μη αναστρέψιμη βλάβη στην εγκεφαλική του λειτουργία.
Ο Marchionne δεν είχε ενημερώσει τον πρόεδρο της FCA, John Elkann, για τη σοβαρότητα της πάθησής του, όπως ανέφερε χθες ιταλικό επιχειρηματικό website.
Το “Lettera43”, σε ρεπορτάζ του όπου επικαλέστηκε ανώνυμες πηγές, ανέφερε ότι το σάρκωμα του 66χρονου Marchionne (κακοήθης μορφή καρκίνου των μαλακών ιστών) είχε διαγνωστεί «πολύ καιρό πριν» και «εξέφρασε κάποιες αμφιβολίες» για την αποτελεσματικότητα της εγχείρισης υψηλού ρίσκου στην οποία υπεβλήθη στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Ζυρίχης, στα τέλη του Ιουνίου.
Οι πηγές είπαν στο Lettera43, που έχει πρωτοστατήσει στην κάλυψη της ασθένειας του Marchionne, ότι ο πρώην CEO της FCA υπέστη εμβολικό εγκεφαλικό επεισόδιο κι έπεσε σε κώμα. Υποστήριξαν επίσης ότι ο Marchionne διατηρείται πλέον στη ζωή μόνο με τη βοήθεια μηχανημάτων και ότι οι γιατροί λένε πως δεν υπάρχει ελπίδα ανάρρωσης.
Η εμβολή συμβαίνει όταν ένας θρόμβος ή ένα κομματάκι λιπώδους πλάκας ελευθερώνεται, παρασύρεται από τη κυκλοφορία του αίματος και σκαλώνει σε κάποιο αγγείο φράζοντας τη ροή του αίματος. Όταν αυτό συμβεί στον εγκέφαλο, ονομάζεται εγκεφαλική εμβολή, που είναι μια μορφή εγκεφαλικού επεισοδίου.
Το Lettera43 λέει ότι ο Marchionne υπέφερε για καιρό από «οξύ πόνο στον ώμο, που δυσκόλευε την κίνηση του χεριού» και ότι έπαιρνε κορτιζόνη για την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων. Λέει επίσης ότι ο Marchionne είχε χρόνιο πρόβλημα θυρεοειδούς, για το οποίο έπαιρνε φαρμακευτική αγωγή επί μακρό διάστημα.
Η εκπρόσωπος της FCA στις ΗΠΑ, που ρωτήθηκε από το Automotive News, αρνήθηκε να σχολιάσει το δημοσίευμα.
[Πηγή: Automotive News]