VW τέλος από το εργοστάσιο της Δρέσδης

VW τέλος από το εργοστάσιο της Δρέσδης

Μετά από 20 χρόνια, η VW αποφάσισε να τραβήξει από την πρίζα το εμβληματικό εργοστάσιο της εταιρείας στη Δρέσδη.

VW Dresden Plant

Το εργοστάσιο της VW στη Δρέσδη δεν είναι ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων όπως όλα τα άλλα. Πρόκειται για μία θαυμαστή εγκατάσταση με γυάλινους τοίχους που επιτρέπει στους θεατές να παρακολουθούν αυτοκίνητα εν τη γενέσει τους.

Το «Glaeserne Manufaktur», ελληνιστί διαφανές εργοστάσιο, άνοιξε τις πύλες του το 2002 ως κέντρο παραγωγής για το πολυτελές σεντάν Phaeton της VW. Επί του παρόντος παράγει το ηλεκτρικό χάτσμπακ ID.3.

Σκοπός του VW Group είναι να αυξήσει τα κερδη του κατά10 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2026

VW Dresden Plant

Η VW όμως, σχεδιάζει να τερματίσει την παραγωγή στο συγκεκριμένο εργοστάσιο για να βοηθήσει στη μείωση του κόστους, σύμφωνα με μια έκθεση της γερμανικής Automobilwoche. Σε αυτή την απόφαση, κομβικό ρόλο φαίνεται να παίζει και η χαμηλότερη του αναμενομένου ζήτηση για τα ηλεκτρικά μοντέλα της VW. Το δημοσίευμα αναφέρει επίσης πως οι περίπου 300 εργαζόμενοι του εργοστασίου θα αναλάβουν άλλα καθήκοντα σε τομείς όπως οι δοκιμές και η καινοτομία.

Ο τερματισμός της παραγωγής στο εργοστάσιο θα μπορούσε να εξοικονομήσει 20 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρίας. Η κίνηση αυτή μοιάζει να ευθυγραμμίζεται με το όραμα της Porsche και του CEO της VW, Oliver Blume. Σκοπός τους είναι να αυξήσουν τα κέρδη του Ομίλου VW κατά 10 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2026.

VW Dresden Plant

Ενώ οι εργαζόμενοι στη Δρέσδη μπορεί να μην χάσουν τις δουλειές τους, ορισμένοι από τους συναδέλφους τους στο Zwickau, ίσως δεν είναι τόσο τυχεροί. Υπολογίζεται ότι μέσα στην επόμενη διετία, περίπου 2.500 εργαζόμενοι θα χάσουν τη δουλεία τους. Και όλα αυτά, στο μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών μοντέλων του VW Group στην Ευρώπη.

O γερμανικός κολοσσός ανακοίνωσε πρόσφατα ότι δεν ήταν πλέον σε θέση να προσφέρει μόνιμες συμβάσεις σε 269 έκτακτους εργαζομένους. Επιρρίπτει μάλιστα ευθύνες στις σκληρές συνθήκες της αγοράς, οι οποίες περιλαμβάνουν τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από τα κινεζικής κατασκευής EV και τη μείωση της ζήτησης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η κουτσουρεμένη ζήτηση εν μέρει αποδίδεται σε περικοπές στις κρατικές επιδοτήσεις για τα EV και στα υψηλότερα επιτόκια που τα καθιστούν δυσπρόσιτα προς τους υποψήφιους αγοραστές. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube