VW Polo, σταματά η παραγωγή του στην Ευρώπη για χάρη των EV
To VW Polo θα συνεχίσει να παράγεται μόνο στο εργοστάσιο των Γερμανών στη Kariega στη Νότια Αφρική.
Μετά από 40 χρόνια, η παραγωγή του VW Polo έπαυσε στην ευρωπαϊκή ήπειρο. Το δημοφιλές μικρό ξεκίνησε να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο στην Παμπλόνα της Ισπανίας, αλλά τώρα θα παράγεται αποκλειστικά στην Kariega της Νότιας Αφρικής.
Εν τω μεταξύ, η ισπανική εγκατάσταση θα υποβληθεί σε ανακαίνιση, μετατοπίζοντας την εστίασή της στη συναρμολόγηση δύο νέων μικρών ηλεκτρικών μοντέλων. Οι πωλήσεις του VW Polo έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια, όπως άλλωστε και πολλών ακόμα σουπερμίνι, αλλά εξακολουθεί να παραμένει ένα σημαντικό μοντέλο για τη γερμανική γκάμα.
H γραμμή παραγωγής του VW Polo στην Ισπανία θα προσαρμοστεί για να υποδεχθεί δύο ηλεκτρικά SUV
Λίγες περισσότερες από 90.000 μονάδες ταξινομήθηκαν τους πρώτους οκτώ μήνες του έτους, αρκετές για να εξασφαλίσει την 8η θέση μεταξύ των μοντέλων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Volkswagen Polo γίνεται αγροτικό στη Βραζιλία
Η συναρμολόγηση του Polo στην Παμπλόνα ολοκληρώθηκε επίσημα τον Ιούλιο, όταν ένα μοντέλο χρώματος «Baby Blue» βγήκε από τις εγκαταστάσεις για τελευταία φορά. Η συνολική παραγωγή στην Ισπανία τα τελευταία 40 χρόνια φτάνει τα αξιοσημείωτα 8,4 εκατομμύρια Polo.
Ωστόσο, ο κόσμος φαίνεται να προτιμά τα ψηλά μοντέλα. Οι πωλήσεις του έχουν ξεπεραστεί από B-SUV όπως το T-Roc και φαίνεται ότι η VW αποφάσισε ότι δεν έχει νόημα να το κατασκευάζει ταυτόχρονα σε δύο εργοστάσια. Θα συνεχίσει την παραγωγή των T-Cross και Taigo στην Παμπλόνα και προχωρά σε αλλαγές στη γραμμή παραγωγής για να υποδεχθεί το ηλεκτρικό της μέλλον. Από το 2026, δύο 100% ηλεκτρικά μικρά SUV θα συναρμολογούνται εκεί, το ένα από τα οποία θα πωλείται από τη VW, ενώ το άλλο θα φέρει τους λογότυπους της Škoda.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen Virtus, 4πορτο Polo χωρίς οροφή
Πιθανότατα, το δίδυμο θα χρησιμοποιεί μια κοντύτερη, προσθιοκίνητη έκδοση της γνώριμης πλατφόρμας MEB που χρησιμοποιείται από μια πληθώρα άλλων μοντέλων της VW. Θα ονομάζεται ID.2all και θα βρίσκεται κάτω από το ID.3 στην τρέχουσα γκάμα των Γερμανών.
Μια χάτσμπακ έκδοση του ηλεκτρικού μοντέλου θα προσφέρεται επίσης και θα κατασκευαστεί μαζί με το «αδελφό» CUPRA Raval στο εργοστάσιο της μάρκας στο Μαρτορέλ της Ισπανίας. Εν τω μεταξύ, το μικρό ηλεκτρικό SUV της Škoda θα φέρει το σήμα Epiq κι αναμένεται να ξεκινά από περίπου €25.000.