To VW Group θέλει να κάνει τη SEAT το αντίπαλο δέος της Alfa Romeo

To VW Group θέλει να κάνει τη SEAT το αντίπαλο δέος της Alfa Romeo

Aλλάζει η στρατηγική στόχευση των brands – H Škoda θα μπει απέναντι από τις Hyundai, Kia και Dacia.

Ο Όμιλος Volkswagen σχεδιάζει να κάνει ακόμη πιο έντονη τη διαφοροποίηση μεταξύ των σημάτων VW, Škoda και SΕΑΤ. Η στόχευση θέλει τη SEAT να τοποθετηθεί σαν ένα upmarket brand, θέτοντας τη Škoda απέναντι σε μάρκες με χαμηλότερες τιμές όπως η Hyundai, η Kia και η Dacia.

«Θέλουμε να διαχειριζόμαστε σαφέστερα την ταυτότητα της μάρκας μας στο μέλλον», δήλωσε ο επικεφαλής της στρατηγικής για τα προϊόντα της VW, Michael Jost, στην Automobilwoche.

«Η  SΕΑΤ θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει ακόμα περισσότερο αυτοκίνητα που απευθύνονται στο συναίσθημα του καταναλωτή, όπως για παράδειγμα αυτά της Cupra. Την ίδια στιγμή η Škoda θα μπορούσε να έχει μια μεγαλύτερα διείσδυση στις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης  καθώς και στους πελάτες που αναζητούν λειτουργικότητα και πρακτικότητα», δήλωσε ο Jost.

Το αποτέλεσμα θα μπορούσε να σημαίνει αύξηση των τιμών για τα μοντέλα SΕΑΤ σε σύγκριση με τη μάρκα VW. Θα σήμαινε επίσης ότι η SΕΑΤ θα μπορούσε να γίνει με τα σπορ μοντέλα της αντίπαλος της Alfa Romeo, κάτι που ήταν στα σχέδια του Ferdinand Piech.

Ταυτόχονα, η Škoda θα συμπιέσει το μερίδιο των Hyundai, Kia και Dacia στις αγορές της ανατολικής Ευρώπης, αφού οι συγκεκριμένες τρεις μάρκες θεωρούνται «απειλή» για το VW Group στις συγκεκριμένες αγορές.  

Η VW Group εξετάζει επίσης πολύ προσεκτικά τις πιθανές αλληλεπικαλύψεις στα προϊόντα όλων των μαρκών της. Χαρακτηριστικά ο Jost δήλωσε πως «δεν πρόκειται να βάλουμε στην παραγωγή ένα Tiguan Coupe για την ευρωπαϊκή αγορά».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube