Volkswagen: Τα θερμικά μοτέρ έχουν ακόμα μέλλον
Νέοι τύποι καυσίμων θα επεκτείνουν τη ζωή των κινητήρων εσωτερικής καύσης σύμφωνα με τον CTO της Volkswagen.
Ο Matthias Rabe, CTO της Volkswagen πιστεύει πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ακόμα αρκετή ζωή στην αυτοκινητοβιομηχανία, χάρη στην εξέλιξη φιλικών προς το περιβάλλον καυσίμων, παρόλο που η νομοθεσία για τις εκπομπές CO2 γίνεται ολοένα και αυστηρότερη.
Το Volkswagen Group έχει θέσει στόχο το μηδενικό αποτύπωμα CO2 επενδύοντας στην ηλεκτροκίνηση και τη διεύρυνση της γκάμας ID. Παρόλα αυτά, ο Matthias Rabe δήλωσε στο Autocar πως τα θερμικά μοτέρ θα είναι κοντά μας για περισσότερο καιρό από ότι προβλέπουν μερικοί, χάρη στη διεύρυνση χρήσης συνθετικών καυσίμων από βιομάζα και άλλα υλικά.
Η αμόλυβδη βενζίνη που χρησιμοποιείται σήμερα έχει ένα μικρό ποσοστό αιθανόλης που παράγεται από φυτά, αλλά η έρευνα συνεχίζεται όσον αφορά τα συνθετικά βιοκαύσιμα από φυσικά υλικά με μηδενικό αποτύπωμα εκπομμπών ρύπων. Τα λεγόμενα e-fuels έχουν εδώ και καιρό συγκεντρώσει το ενδιαφέρον της αυτοκινητοβιομηχανίας, όμως είναι ακόμα μακριά από τη μαζική παραγωγή. Όπως αναφέρει ο Rabe, οι περιορισμοί της ηλεκτροκίνησης σε άλλους τομείς των μετακινήσεων λόγω του μεγέθους και του βάρους των σημερινών μπαταριών (όπως η αεροπλοία), θα συμβάλλουν στην εξέλιξη των e-fuels.
«Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη τους στόχους μας για εκπομπές CO2, και θέλουμε να γίνουμε παράδειγμα στο CO2, όμως αυτό δεν σημαίνει πως εξαιρούμε τα θερμικά μοτέρ.» δήλωσε ο Rabe, τονίζοντας τη δέσμευση της Volkswagen για ένα ευρύ φάσμα από επιλογές συστημάτων κίνησης τουλάχιστον για μια ακόμα δεκαετία - συμπεριλαμβανομένου του φυσικού αερίου CNG σε ορισμένες αγορές.
[Πηγή: Autocar]