Τέλος τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη για τη BMW M
Η BMW M θα σταματήσει να χρησιμοποιεί αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη στα μοντέλα της, θα συνεχίσει όμως να διαθέτει στην γκάμα της χειροκίνητα κιβώτια για περίπου εφτά χρόνια ακόμη.
Ο σπορ βραχίονας της BMW θα επικεντρωθεί από εδώ και στο εξής στα αυτόματα σασμάν με μετατροπέα ροπής, ενώ θα συνεχίσει να προσφέρει την επιλογή του χειροκίνητου κιβωτίου σε κάποια από τα μοντέλα του για περίπου εφτά χρόνια ακόμη.
«Για εμάς τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη έχουν τελειώσει, από εδώ και στο εξής η επιλογή είναι αυτόματο ή χειροκίνητο και εξηλεκτρισμένα αυτόματα για το μέλλον» δήλωσε στον βρετανικό τύπο ο Dirk Hacker, επικεφαλής εξέλιξης της BMW M.
O ίδιος ανέφερε ότι για τη νέα M5, προτιμήθηκε για άλλη μια φορά το αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής καθώς κάνει το αυτοκίνητο πιο φιλικό στην καθημερινή χρήση.
«To αυτόματο αποδίδει καλύτερα στην M4 CSL, αλλάζει ταχύτητες πιο γρήγορα, σκεφτείτε ότι το χρησιμοποιούμε και στην αγωνιστική M4 GTR» πρόσθεσε ο Hacker.
Τέλος, όταν ρωτήθηκε για το μέλλον του χειροκίνητου κιβωτίου απάντησε ότι στα επόμενα χρόνια η ζήτηση και οι προμηθευτές του θα μειωθούν, ευελπιστώντας όμως ότι θα παραμείνει στην γκάμα της BMW M για περίπου εφτά χρόνια ακόμη.