Τα LPG της Dacia θα είναι συμβατά και με τη νόρμα Euro 7

Τα LPG της Dacia θα είναι συμβατά και με τη νόρμα Euro 7

Οι άνθρωποι της Dacia, επιβεβαίωσαν ξανά, ότι θα κάνουν τα αδύνατα δυνατά ώστε να διατηρήσουν το υγραέριο ως επιλογή στη γκάμα τους ακόμα και με τη νόρμα Euro 7 που θα τεθεί σε ισχύ το 2025.

Έδώ και μια δεκαετία, η Dacia και το υγραέριο πηγαίνουν χέρι χέρι, δημιουργώντας ένα από τα πιο «success story» στη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία. Οι προτάσεις LPG της ρουμανικής φίρμας πωλούνται σαν ζεστά ψωμάκια, με αποτέλεσμα η εταιρεία να έχει στην κυριολεξία καταλάβει τη συγκεκριμένη αγορά με μερίδιο που ξεπερνά το 57%. Μάλιστα, ένα στα τέσσερα νέα μοντέλα που παράγονται αυτή τη στιγμή από την Dacia, είναι διπλού καυσίμου!

Η Dacia δεσμεύτηκε ότι θα συνεχίσει να κατασκευάζει υγραεριοκίνητα μοντέλα ακόμα και πέρα από το 2025, οπότε η ΕΕ θα βάλει σε εφαρμογή το πρότυπο εκπομπών Euro 7.

Πληροφοριακά, σε όλο τον κόσμο κυκλοφορούν περίπου 28 εκατ. υγραεριοκίνητα μοντέλα, με τις αγορές της Τουρκίας, της Ιταλίας και της Γαλλίας να κατέχουν τη μερίδα του λέοντος. Ανεξάρτητα όμως αυτών των αγορών, σε ολόκληρη την Ευρώπη υπάρχουν περισσότεροι από 15.000 σταθμοί ανεφοδιασμού LPG που σημαίνει ότι ένα στα τέσσερα πρατήρια επί ευρωπαϊκού εδάφους διαθέτουν... υγραέριο.

Dacia Duster

Η Dacia λοιπόν δεσμεύτηκε για μία ακόμη φορά ότι θα συνεχίσει να κατασκευάζει και να παράγει υγραεριοκίνητα μοντέλα ακόμα και πέρα από το 2025, οπότε η Ευρωπαϊκή Ένωση θα εισαγάγει το πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 7. Ακόμα βέβαια δεν έχει ξεκαθαριστεί ο τρόπος, από την άποψη ότι ίσως χρειαστεί η αναβάθμιση ή ακόμα καλύτερα η δημιουργία ενός νέου θερμικού κινητήρα βενζίνης, η απόφαση ωστόσο είναι ειλημμένη. Dacia και LPG θα συνεχίσουν μαζί.

LPG

Και ορθώς, θα συμπληρώσουμε εμείς, διότι όπως απεδείχθη το εγχείρημα πέτυχε. Όχι μόνο προς όφελος της Dacia αλλά και των καταναλωτών. Σύμφωνα μάλιστα με τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει όλα αυτά τα χρόνια η φίρμα, ένα υγραεριοκίνητο μοντέλο της θα εξοικονομήσει στον κάτοχό του περισσότερα από 3.000 ευρώ σε κόστος καυσίμου έως τα 60.000 km, ενώ κατά μέσο όρο οι προτάσεις LPG της Dacia, συνδυαστικά, προσφέρουν αυτονομία που ξεπερνά τα 1.000 km.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Dacia Sandero Stepway TCe 100 LPG [video]

Το πιο εντυπωσιακό βέβαια στοιχείο, είναι ότι όποιος έχει αγοράσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, με LPG δηλαδή, σε ποσοστό υψηλότερο του 90% θα αγοράσει ξανά! Και επιτρέψτε μας να προσθέσουμε ότι με το υπάρχον ρευστό περιβάλλον στην ενέργεια και στις τιμές των καυσίμων που έχουν σημειώσει αύξηση 60% στην ευρωπαϊκή αγορά τους τελευταίους μήνες, πάρα πολλοί είναι αυτοί που θα σκεφτούν σοβαρά να αποκτήσουν στο μέλλον ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Δεν είναι και λίγο άλλωστε να γλιτώνεις έως και 40% σε λειτουργικά έξοδα σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο. Για τα ντίζελ, δεν γίνεται λόγος διότι, όπως ίσως έχετε αντιληφθεί, το μέλλον τους από το 2025 και μετά προμηνύεται δυσοίωνο... 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Dacia Duster 1.0 TCe LPG 6MT

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube