Στο εξής, BMW Competition αντί για M
H BMW φαίνεται να έχει αποφασίσει πως τα μοντέλα Μ θα αντικατασταθούν στο εξής από τα μοντέλα της σειράς Competition.
H κίνηση αυτή, ευθυγραμμίζεται με την πολιτική της BMW για την αναδιαμόρφωση της σειράς M καθώς οι Βαυαροί έχουν στρέψει το βλέμμα τους στο μέλλον.
Ήδη υπάρχουν μοντέλα που μπορούν να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ των απλών αλλά και των κορυφαίων σε επιδόσεις BMW. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα όλων, αποτελεί η Μ440i. H επίσημη επιβεβαίωση ήρθε από τα χείλη του CEO της BMW Frank van Meel, ο οποίος δήλωσε πως πλέον δεν υπάρχει τόσο μεγάλη ανάγκη για τα στάνταρ μοντέλα Μ.
Συγκεκριμένα, μέσω τοποθέτησής στο Car Throttle εξήγησε πως «οι βασικές εκδόσεις Μ θα γίνουν σιγά σιγά παρελθόν, αν δεν έχουν γίνει ήδη. Αυτό σημαίνει πως δεν θα υφίσταται πλέον ο διαχωρισμός ανάμεσα στα μοντέλα Μ και Μ Competition. Εφεξής, όλες οι εκδόσεις θα ονομάζονται Competition».
Κάπως έτσι λοιπόν ερμηνεύεται και το γεγονός ότι οι νέες Χ5 και Χ6 προσφέρονται στην έκδοση Competition και όχι στην έκδοση Μ. Η BMW, μέσω αυτής της νέας πολιτικής που εφαρμόζει αποσκοπεί στο να γίνει η μακροχρόνια εμπειρία της ομάδας M Competition η πρώτη επιλογή για όσους αναζητούν ένα αυτοκίνητο επιδόσεων, προερχόμενο από τους Βαυαρούς.
Κάπως έτσι λοιπόν, ένας πολύ επιτυχημένος κύκλος μισού και πλέον αιώνα κλείνει για την BMW
Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν θα υπάρχουν ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις για τους πιο απαιτητικούς πελάτες.
Ο Van Meel εξήγησε ότι τα μοντέλα CS και CSL θα είναι τα πιο σκληροπυρηνικά αυτοκίνητα της BMW. «Ουσιαστικά πρόκειται για αυτοκίνητα πίστας με πινακίδες κυκλοφορίας δρόμου, για όσους επιζητούν το κάτι παραπάνω».
Το μόνο που μένει να αποσαφηνιστεί είναι ο αντίκτυπος που θα έχει αυτή η πολιτική και στις τιμές των αυτοκινήτων. Προς το παρόν, οι Γερμανοί δεν έχουν ανοίξει τα χαρτιά τους αναφορικά με τις τιμές των αυτοκινήτων Competition. To πιθανότερο πάντως είναι πως οι τιμές των μοντέλων θα αυξηθούν κατά τι.
Κάπως έτσι λοιπόν και μετά από 51 χρόνια λαμπρής σταδιοδρομίας αναμένεται να πέσει η αυλαία του γράμματος Μ, «του ταχύτερου γράμματος στον κόσμο».