Στη Ferrari μαϊμουδιές;

Στη Ferrari μαϊμουδιές;

Η Ferrari παρακολουθεί στενά οτιδήποτε μοστράρει για σήμα το cavallino rampante. Το 2023 εντόπισε και κατέστρεψε 400.000 προϊόντα-μαϊμούδες. Μεταξύ τους και τρία αυτοκίνητα.

Ferrari

Πολλές φορές με τη διάκριση ως της πιο ισχυρής μάρκας στον κόσμο, η Ferrari δεν αφήνει κανένα περιθώριο όταν οποιοσδήποτε χρησιμοποιεί τον λογότυπό της σε ένα προϊόν χωρίς την άδειά της.

Πρόκειται για έναν αέναο πόλεμο ενάντια στις απομιμήσεις που τελικά αποδίδει καρπούς. Ως εκ τούτου ένας εντυπωσιακός, ακόμη και ασυνήθιστος, αριθμός αντικειμένων εντοπίστηκε και καταστράφηκε τη χρονιά που μας πέρασε, το 2023.

Η Ferrari επιβραβεύει τους ανθρώπους που τη βοηθούν στη διαδικασία εντοπισμού πλαστογραφημένων ή πλαστών προϊόντων

Ferrarri

Ο κατασκευαστής από το Maranello δημοσιεύει τα αποτελέσματα αυτής της δουλειάς του στα κοινωνικά δίκτυα με μια πολύ λεπτομερή γραφική αναπαράσταση δεδομένων. Η Ferrari λοιπόν αποκαλύπτει σε αυτό το infographic ότι καταστράφηκαν 60.903 ρολόγια, 17.231 τσάντες, 17.438 παπούτσια, 57.503 πορτοφόλια και ακόμη περισσότερα από 100.000 είδη ένδυσης. Στο κέντρο και στην κορυφή του γραφήματος, υπάρχουν και τρία αυτοκίνητα.

Συνολικά, σχεδόν 400.000 αντικείμενα και προϊόντα κατέληξαν στο τελωνείο και στη συνέχεια σε σκουπιδότοπους. Αρκετά για να διασφαλιστεί ο πλήρης έλεγχος του τι πουλά η φίρμα, αποτρέποντας ταυτόχρονα τους καταναλωτές από το να έρθουν αντιμέτωποι με αντίγραφα συχνά ιδιαίτερα αμφισβητήσιμης ποιότητας.

Ferrarri

Η αστεία λεπτομέρεια είναι ότι η Ferrari επιβραβεύει τους ανθρώπους που τη βοηθούν σε αυτή τη διαδικασία ενάντια στις μαϊμούδες. Επομένως, οποιοσδήποτε μπορεί να τεκμηριώσει την παρουσία πλαστών προϊόντων σε ένα κατάστημα, να στείλει φωτογραφίες, video ή άλλα αποδεικτικά στοιχεία, στη συνέχεια θα ανταμειφθεί. Μια στρατηγική που αναμφίβολα εξηγεί τους εντυπωσιακούς αριθμούς κατασχέσεων.

Το παραπάνω έχει πάρει μια συντεταγμένη διαδικασία, με τη Ferrari να έχει δρομολογήσει από το τέλος του 2023 το ειδικό πρόγραμμα ανταμοιβής Ferrari Anti-Counterfeiting, προσφέροντας στους ιδιοκτήτες και στους λάτρεις τη δυνατότητα να αναφέρουν πλαστά αντικείμενα.

Μια ειδική ενότητα του website της Ferrari επιτρέπει την υποβολή λεπτομερειών και εικόνων, κατευθύνοντας την εταιρεία (και τους δικηγόρους της, φυσικά) στα ευρήματα-μαϊμούδες.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube