Stellantis: Περισσότερα ηλεκτρικά από υβριδικά
Γεννημένος από τη συγχώνευση μεταξύ Groupe PSA και FCA, ο ολοκαίνουργιος όμιλος Stellantis σκοπεύει να αυξήσει τον ρυθμό του όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Με τη συγχώνευση μεταξύ των δύο ομίλων αυτοκινήτων έχει οριστικοποιηθεί, η νέα οντότητα του Ομίλου Stellantis σκοπεύει να εισέλθει δυναμικά στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Και κυρίως να περάσουμε σε αυτήν την αλλαγή «τέρμα γκάζι», όπως το έθεσε ο Carlos Tavares στην Automotive News.
Ενώ λοιπόν όλοι οι κατασκευαστές θα πρέπει να περάσουν στον εξηλεκτρισμό οικειοθελώς είτε συρόμενοι από τις εξελίξεις, δεν υιοθετούν όλοι την ίδια στρατηγική. Από την πλευρά της Stellantis, τα πράγματα θα μπορούσαν να πάνε ταχύτερα για τις 14 φίρμες του ομίλου, με τη μαζική άφιξη BEV.
Ο Carlos Tavares, διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, δήλωσε: «Θα λειτουργήσουμε με φουλ στροφές στα ηλεκτρικά μοντέλα (BEV), επειδή πιστεύουμε ότι το μίγμα πωλήσεων στα εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα θα αλλάξει πολύ γρήγορα σε αμιγώς BEV». Ο Carlos Tavares δεν θα μπορούσε να είναι πιο συγκεκριμένος: «Δεν πιστεύουμε ότι [στο εγγύς μέλλον] θα έχουμε ακόμα ήπια υβριδικά ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά».
Διότι, ενώ τα plug-in είναι ιδιαίτερα δημοφιλή σήμερα λόγω του φορολογικού μπόνους που αντιπροσωπεύουν, η Stellantis εκτιμά ότι η επιτυχία τους θα μειωθεί γρήγορα. Ο όμιλος λέει ότι είναι έτοιμος και ως εκ τούτου διαθέτει δύο ηλεκτρικές πλατφόρμες, την eCMP και την eVMP. Αυτό θα επιτρέψει στη Stellantis, όπως προγραμματίζει και η Volkswagen, να επανεξετάσει τον αρχικό της στόχο για μια γκάμα που θα αποτελείται από 35% αμιγώς ηλεκτρικά έως το 2030.