SERES, σχεδιάζει 500.000 πωλήσεις μέχρι το 2030
Η κινεζική φίρμα, που επί του παρόντος αντιπροσωπεύεται μόνο με το SERES 5 στην Ελλάδα μέσω του Spanos Group, στοχεύει να προχωρήσει πολύ περισσότερο με τρία νέα μοντέλα για να φτάσει σε εξαγωγές τις 500.000 αυτοκίνητα.
Η SERES, που ανήκει στον κινεζικό κολοσσό Dongfeng Motor, από το 2021 και ανάλογα με την αγορά έχει παρουσία στη Γηραιά Ήπειρο με δύο SUV: Το SERES και το SERES 3.
Ωστόσο, παρά τη σχεδόν τριετή παρουσία της στην Ευρώπη, τα δύο αυτά μοντέλα απουσιάζουν από το αυτοκινητιστικό τοπίο.
O Κινέζος κατασκευαστής στηρίζεται στη διεύρυνση της ευρωπαϊκής γκάμας του με τρία νέα μοντέλα: Τα SERES 5, 7 και 9
Η κινεζική φίρμα όμως, διακατέχεται από νέες, ισχυρές φιλοδοξίες. Οι οποίες έχουν στόχο την εξαγωγή 50.000 αυτοκινήτων μέχρι το τέλος του 2024. Νούμερο που θα καταστήσει τη SERES «την κορυφαία εξαγωγική μάρκα πολυτελείας της Κίνας». Έως το 2027, ο στόχος της SERES είναι τα 200.000 αυτοκίνητα, μέχρι να φτάσει τον τελικό στόχο του μισού εκατομμυρίου το 2030.
Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος αυτός, ο Κινέζος κατασκευαστής στηρίζεται στη διεύρυνση της ευρωπαϊκής γκάμας του με τρία νέα μοντέλα: Τα SERES 5, 7 και 9.
Το SERES 5 το έχουμε γνωρίσει ήδη ως 100% ηλεκτρικό οικογενειακό SUV με σπορ εμφάνιση. Και το έχουμε δοκιμάσει.
To επόμενο στη σειρά λοιπόν, θα είναι το 6/7θέσιο SERES 7 που, παραδόξως δεν παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Μονάχου τον Σεπτέμβριο του '23 ως 100% ηλεκτρικό. Αντίθετα, ήρθε με το σύστημα κίνησης που φορά και στην Κίνα, με επέκταση αυτονομίας. Που συντίθεται από έναν 1.500άρη βενζινοκινητήρα με 125 άλογα που λειτουργεί αποκλειστικά ως φορτιστής της μπαταρίας.
Η τελευταία έχει χωρητικότητα 40 kWh και ανακοινωμένη αυτονομία 150 km για την πισωκίνητη έκδοση και 135 km για το SERES 7 με τα δύο μοτέρ και την τετρακίνηση (κύκλος WLTC). Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν κινητήρα με 272 PS και 360 Nm στο πίσω μέρος. Στο πιο ισχυρό μοντέλο, προστίθεται εμπρός ένα ηλεκτρομοτέρ με 177 άλογα και 300 Nm. Με το SERES 7 να έχει δυνατότητα φόρτισης σε DC με ισχύ 100 kW.
Το τρίτο μοντέλο, το SERES 9, όπως βλέπουμε είναι ακόμη μεγαλύτερο και θα μπορεί να μεταφέρει τουλάχιστον έξι άτομα. Το σύστημα κίνησης του μεγαλύτερου SUV της φίρμας θα είναι plug-in hybrid με το ηλεκτρικό μέρος του να υποστηρίζεται από 800βολτη πλατφόρμα. Η κατανάλωση για το SERES 9 υπολογίζεται στα 6,9 lt/100 km και η αυτονομία 1.400+ km.
Τα λιγοστά τεχνικά στοιχεία του SERES 9 ακούγονται εντυπωσιακά. Με το μεγαλύτερο SUV της εταιρείας να αποτελεί και την τεχνολογική βιτρίνα της. Ως εκ τούτου, η SERES ανακοινώνει όχι λιγότερες από δέκα οθόνες στην καμπίνα του.
Από τη μέχρι στιγμής αντίληψη που έχουμε για την εταιρεία με το SERES 5, αναμένουμε και τα νέα μοντέλα να έχουν την ίδια πολύ καλή απτή ποιότητα και ποιότητα λειτουργίας. Η επίτευξη βέβαια των 500 χιλιάδων πωλήσεων μέχρι το 2030 αποτελεί έναν αισιόδοξο στόχο. Που από τη μία έχει να κάνει με το ενίσχυση του δικτύου της εταιρείας. Και γενικότερα από την αποδοχή των ηλεκτρικών από ένα καταναλωτικό κοινό που έχει να αντιμετωπίσει ακριβά EV, ακόμη και με τις κρατικές επιδοτήσεις. Σε αυτό της το εγχείρημα, η SERES θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη της και το κύμα προστατευτισμού που επηρεάζει αυτήν τη στιγμή την Ευρώπη.