Προδιαγραμμένο τέλος για τα πισωκίνητα Infiniti
Η Infiniti επιβεβαίωσε επίσημα ότι στο εγγύς μάλλον δεν θα σχεδιάζει και θα εφαρμόζει μεταδόσεις με αποκλειστικά την κίνηση πίσω.
Παρόλο που το Infiniti Q50 πρόκειται για ένα αβανγκαρντίστικο αυτοκίνητο με το τιμόνι του «by wire», είναι και άλλο τόσο συντηρητικό, καθώς στηρίζεται σε μια πλατφόρμα -εξελιγμένη ασφαλώς- που μετρά στην πλάτη της σχεδόν 20 χρόνια.
Μια αυτοκινητική «αρχαιολογία» που θα συνταξιοδοτηθεί, καθώς ο Ιάπωνας κατασκευαστής επιβεβαίωσε ότι στο μέλλον δεν θα υπάρχει πισωκίνητη μετάδοση στην εταιρεία.
Περιστασιακά, η υφιστάμενη πλατφόρμα στις μπερλίνες της Infiniti δείχνει της ηλικία της. Πρόκειται για τη διάσημη πλατφόρμα «Nissan FM», η οποία χρησιμοποιείται από τα περισσότερα πισωκίνητα μοντέλα της Nissan και Infiniti. Ωστόσο, το γκρουπ θα προχωρήσει σε αλλαγές για τις επόμενες γενιές, όπως επιβεβαίωσε ο αντιπρόεδρος της στρατηγικής προϊόντων της Infiniti, François Bancon.
Ο ισχυρός άντρας της Infiniti εξηγεί ότι τα περισσότερα από τα επόμενα μοντέλα της εταιρείας θα είναι εξηλεκτρισμένα και ότι δεν θα είχε νόημα να παραμείνουν στην πισωκίνητη μετάδοση σε αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιούν θερμικό κινητήρα για την κίνηση στον εμπρός άξονα και ηλεκτρικό για τον πίσω. Είναι σαφές λοιπόν, ότι όλες οι μελλοντικές παραγωγές της Infiniti θα είναι τετρακίνητες, κάτι που βάζει τέλος στις μπερλίνες της εταιρείας όπως τις γνωρίζουμε μέχρι σήμερα.
Ένα set-up που γίνεται ολοένα και πιο σπάνιο, καθώς οι κατασκευαστές δίνουν προτεραιότητα στην τετρακίνητη μετάδοση στα μοντέλα υψηλών προδιαγραφών. Και με την ολοένα και μεγαλύτερη πύκνωση των ηλεκτρικών κινητήρων, μπορεί ο καθένας να στοιχηματίσει με ασφάλεια ότι τα προσθιοκίνητα ή πισωκίνητα αυτοκίνητα θα γίνουν πιο σπάνια από ποτέ.